حرف حساب با موضوع برای ایران چه می کنیم
در شبکه یک ببینید
حرف حساب با موضوع برای ایران چه می کنیم
برنامه حرف حساب قصد دارد تا روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، موضوع "برای ایران چه می کنیم" را روی آنتن ببرد.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۴
به گزارش هنرنیوز، تهیه کننده حرف حساب با اعلام این خبر افزود: این موضوع کلی برنامه است که از یکشنبه تا پنج شنبه هر هفته و تا سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به آن می پردازیم.

به گفته علی ملکی در هر برنامه از وجود یکی از کارشناسان، اساتید دانشگاه و مسوولان دولتی بهره خواهیم برد.
او ادامه داد: در این خصوص با صاحبان بیش از ۱۰۰ شغل در کشور گفتگو شده است که در این گفتگوها درباره شغل شان و نحوه ارتباط با مردم سخن به میان آمده است.

علی ملکی افزود: مهمان برنامه روز دوشنبه دکتر مسلم خانی استاد دانشگاه است و همچنین هادی معتمدی استاد دانشگاه مهمان روز چهارشنبه حرف حساب هستند.

وی از حضور استاندار زنجان در برنامه حرف حساب خبر داد و افزود : روز سه شنبه جمشید انصاری استاندار زنجان مهمان برنامه خواهد بود و درباره ظرفیت های استان درخصوص گردشگری، سرمایه گذاری و کسب و کار با بینندگان گفتگو خواهد کرد.

برنامه حرف حساب طبق روال هر هفته روزهای پنج شنبه هم پیگیر مشکلات و سوالات مردم است، همچنین در این برنامه فیلم ها و عکس هایی را که بینندگان برای برنامه ارسال کردند نمایش داده می شود و در ارتباط با هر موضوع با مسوولان مربوطه برای پاسخگویی ارتباط تلفنی برقرار می شود.

تهیه کننده حرف حساب تصریح کرد: به منظور مشارکت بیشتر بینندگان در برنامه، مسابقه عکس برگزار می شود که براساس آن مخاطبان تا ۱۷ بهمن ۹۳ فرصت دارند تا با ارسال عکس از شغل شان در قرعه کشی۱۰ جایزه پنج میلیون ریالی شرکت کنند. زمان قرعه کشی این مسابقه ۲۱ بهمن خواهد بود.

حرف حساب به تهیه کنندگی علی ملکی و اجرای کیا داود اسفندیاری کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیما است که هر روز به غیر از جمعه ها ساعت ۸:۱۰ از این شبکه به روی آنتن می رود.
کد خبر: 78302
Share/Save/Bookmark