ایستگاه داستان فرهنگسرای سرو با بازخوانی" 2:20 دقیقه شب" به اولین  مقصد پاییزی خود رسید
فرهنگسرای سرو برگزار می کند
ایستگاه داستان فرهنگسرای سرو با بازخوانی" 2:20 دقیقه شب" به اولین مقصد پاییزی خود رسید
فرهنگسرای سرو با بازخوانی رمان "2:20 دقیقه شب" تازه ترین اثر لادن نیکنام ، روز سه شنبه چهارم مهرماه به استقبال پاییز می رود.
 
تاريخ : دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۲
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه شش، فرهنگسرای سرو با هدف آموزش سبک های مختلف داستان نویی و ترویج فرهنگ کتابخوانی سومین جلسه \"ایستگاه داستان\" را 4 مهرماه ساعت 17 با حضور نویسنده اثر، علاقه مندان به کتاب و نویسندگان جوان برگزار می کند.

در این برنامه که سه شنبه این هفته با حضور لادن نیکنام ؛ نویسنده برگزار خواهد شد، داستان های کوتاه نویسندگان جوان خوانده شده و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و در ادامه \"2:20 دقیقه شب\" بازخوانی خواهد شد.

لادن نیکنام در سال ۱۳۴۷ در تهران به دنیا آمد. او در رشته گفتار درمانی تحصیل کرد و با درجه کارشناسی فارغ التحصیل شد. لادن نیکنام از سال ۷۵ در مطبوعات به چاپ داستان کوتاه، شعر، و با مقالاتی به معرفی و نقد آثار نویسندگان دیگر پرداخت. اولین مجموعه شعر او با عنوان «روز شمار جنوب» در سال ۸۲، به چاپ رسید.

این خانه پلاک ندارد، انتشارات افق- علائم حیاتی یک زن، انتشارات ققنوس- مورچه در ماه، انتشارات افق-حفره ای در آینه، انتشارات ققنوس- دو شعر، یک فوج پلیکان سفید (به دختر کوچه باغ های فرمانیه) مجله هفت- روزشمار جنون، نشر درسا-مرگ تو داستانی ندارد درباره ی «چه کسی باور می کند رستم»، مجله هفت- بم، خانه ی منست، مجله گوهران از جمله آثار ایشان است.

فرهنگسرای سرو در تهران، خیابان ولیعصر، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی دوم واقع شده و شماره تلفن گویای 88881879 آماده پاسخگویی به سوالات علاقه مندان است.
کد خبر: 95312
Share/Save/Bookmark