نقد و بررسی کتاب «فیلسوفی در تعمیرگاه» برگزار می شود
با حضور پژوهشگران حوزه فلسفه علم؛
نقد و بررسی کتاب «فیلسوفی در تعمیرگاه» برگزار می شود
نشست نقد و بررسی کتاب «فیلسوفی در تعمیرگاه» با حضور کمیل سوهانی، مترجم اثر و هما یزدانی دکتری علم و فلسفه فناوری به صورت مجازی برگزار می شود.
 
تاريخ : يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۳
به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، نشست گفتگویی درباره کتاب «فیلسوفی در تعمیرگاه» اثر متیو بی. کرافورد ترجمه کمیل سوهانی که به همت انتشارات ترجمان منتشر شده با حضور مترجم اثر و هما یزدانی دکتری علم و فلسفه فناوری به صورت زنده از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

در عصر مصرف زده کنونی که در نگاه سرمایه داری اصالت با مصرف و خرید است، کرافو در این کتاب در باره لزوم مهارت در کارهای دستی و شدت نیاز به این مهارتها صحبت می کند. وی بیان می کند که صرفِ توصیه به پرورشِ چنین مهارت ‌هایی، منجر به اعتراض افراد به اصطلاح واقع‌بینی قرار می دهد که «هزینه‌ فرصتی» که صرف ساختن یک وسیله به جای خریدن آن می ‌شود، به صرفه نیست و یا آموزش مشاغل مهارتی به جوانان، مشاغلی که دیگر دوره‌ شان گذشته، نوعی بی‌ مسئولیتی است.

در این نشست هما یزدانی پژوهشگر علم و فلسفه فناوری و کمیل سوهانی مترجم کتاب، ‌ پیرامون این اثر به گفتگو خواهند پرداخت.

‌گفتنی است، این نشست روز دوشنبه ۸ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح از طریق صفحه مجازی کتابخانه‌های عمومی تهران به آدرس (instagram.com/tehranplir)، آپارات (aparat.com/tehranpl/live) و پورتال اداره کل (tehranpl.ir) به صورت زنده پخش خواهد شد.
کد خبر: 98247
Share/Save/Bookmark