دوباره بعد از شانزده سال به «نَیر» در «دندون طلا» رسیدم
دوباره بعد از شانزده سال به «نَیر» در «دندون طلا» رسیدم
ستاره اسکندری گفت: شانزده سال پیش در نمایشی به نام «دندون طلا» در نقش «نَیر» به کارگردانی سیدداوود میرباقری بازی کردم و امروز بعد از سال‌ها دوباره به «نَیر» در «دندون طلا» رسیدم...
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۹
ستاره اسکندری که چندی پیش در دوازدهمین مراسم جشن بازیگر برای بازی در نمایش «هم هوایی» جزو بازیگران برگزیده بود درباره فعالیت‌های جدیدش گفت: در حال حاضر در هیچ پروژه سینمایی و تئاتری حضور ندارم و تنها در مینی سریال «دندون طلان» به کارگردانی داوود میرباقری ایفای نقش می کنم و این روز‌ها مشغول فیلمبرداری این مینی سریال هستیم.

بازیگر فیلم سینمایی «قبرستان غیر انتفاعی» درباره زمان باقی مانده از فیلمبردای این پروژه گفت: به طور دقیق اطلاعی ندارم که تا چه اندازه از زمان فیلمبرداری باقی مانده است اما به نظر می‌رسد حداقل تا یک ماه دیگر فیلمبراری ادامه داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که برای دومین بار است که در همین نقش بازی می‌کنم گفت: شانزده سال پیش در نمایشی با همین عنوان به کارگردانی داوود میرباقری در نقش «نیر» بازی کردم و امروز بعد از این همه سال در‌‌ همان کاراکتر اما در ابعاد گسترده تری جلوی دوربین ایفای نقش می‌کنم. «نیر» دختر کولی است که بر حسب یک سری اتفاقات گرفتار عشق یک قهوه خانه‌چی می‌شود اما زمانی که متوجه می‌شود او پای هیچ کدام از حرف‌هایش نمی‌ایستد در صدد انتقام جویی بر می‌آید.

اسکندری همچنین درباره تغییرات این نقش و همکاری با میرباقری گفت: البته این نقش باید نسبت به آنچه که در تئا‌تر از آن شاهد بودیم تغییراتی می‌کرد که با صحبت‌هایی که انجام دادیم این تغییرات اعمال شد. همواره همکاری با داوود میرباقری برایم لذت بخش بوده است اصولاً کار کردن با کارگردانی که به نویسندگی و حتی بازیگری تسلط دارد شیرین و آموزنده خواهد بود.

براساس این گزارش، در این مینی سریال بازیگرانی همچون مهدی فخیم‌زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، حسن پورشیرازی، سیروس گرجستانی، محسن قاضی مرادی و علی فتحعلی ایفای نقش می‌کنند.
کد خبر: 80967
Share/Save/Bookmark