تجلیل ویژه از سالار عقیلی و برخی از کارآفرینان / اجرای زنده موسیقی توسط زند وکیلی
محمدرضا ثابتی در نشست همایش ملی«ایران جوان» خبر داد
تجلیل ویژه از سالار عقیلی و برخی از کارآفرینان / اجرای زنده موسیقی توسط زند وکیلی
نشست خبری نخستین همایش ملی «ایران جوان» با حضور محمدرضا ثابتی دبیر این همایش در حالی برگزار شد که این همایش قرار است در 14 شهریور ماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد و با تجلیل از سالارعقیلی و جمعی از کارآفرینان برگزار گردد.
 
تاريخ : دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۱
به گزارش خبرنگار هنرنیوز، صبح امروز نشست خبری نخستین همایش ملی « ایران جوان» با حضور محمد رضا ثابتی دبیر این همایش برگزار گردید.

وی با اشاره به جمعیت کشور و هشدار در مورد اینکه کشورمان به سمت پیرشدن حرکت می کند و این روند می تواند در آینده موجب تهدید و خطر شود گفت: کشور جوان می تواند مولد باشد و اگر ما از رفاه صحبت می کنیم باید به دنبال کثرت جمعیت باشیم این درحالی است که بسیاری عکس این باور را دارند.

ثابتی افزود: متاسفانه تک فرزندی برای کشور ما تبدیل به یک مدل شده است درحالی که این روند، آینده پیری را برای کشور به ارمغان خواهد آورد و آیندگان مزه کیان خانواده و حمایت توسط اقوام را نخواهند چشید.

وی از برگزاری نخستین همایش ملی «ایران جوان» در 14 شهریور از ساعت 17 تا 21 در سالن بزرگ برج میلاد تهران خبر داد و دلیل انتخاب چنین روزی را مصادف با روز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت زهرا(س) عنوان کرد.

ثابتی ، تقدیر از سالار عقیلی خواننده جوانی که سرود جاودانه «ایران جوان» را خوانده است را یکی از برنامه های ویژه این همایش ذکر کرد و خبر داد که در این همایش علی زند وکیلی نیز اجرای موسیقی زنده خواهد داشت که حضور در این همایش علاوه بر مهمانان دعوت شده ، برای عموم نیز آزاد است.

دبیر نخستین همایش ملی «ایران جوان » همچنین از حضور وزرای ورزش وجوانان و کار و تعاون و جمعی دیگر از مسئولین کشور در این همایش خبر داد.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه خانواده مثبت در پاسخ به سوال خبرنگار هنرنیوز که از دیگر مشارکت ارگانها برای برگزاری این همایش پرسید از سازمان بسیج ، برج میلاد، سازمان شهریاران جوان ، بانک آینده و برخی دیگر از موسسات و نهادها که تنها بخشی از هزینه برگزاری این همایش را تقبل کردند خبر داد و تاکید کرد: نگاه ما به برگزاری این همایش ملی یک نگاه فرهنگی بوده است.

به گفته ثابتی، محمد سلوکی مجری این همایش است که عباس رضا زاده نیز در بخشی از این همایش به اجرای استندآپ کمدی می پردازد.

دبیر نخستین همایش ملی ایران جوان یادآور شد: علاوه بر تقدیر از سالار عقیلی ، تقدیر از کیمیا علیزاده دارنده مدال المپیک و جمعی از کارآفرین ها از جمله تقدیر از جانباز نابینا و کارآفرین که توانسته است 3 کارخانه ورشکسته را در کشور به مرحله تولید برساند و تقدیر از بانوی کارآفرینی که با وجود بیماری صعب العلاجش یک نانوایی بزرگ را در شهر پرند اداره می کند و تقدیر از کار آفرین کرمانی که 400 معلول را در زرند کرمان تحت پوشش دارد و دیگر کارآفرینان از دیگر برنامه این همایش خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال دیگر هنرنیوز از ادامه یافتن برگزاری این همایش در سالهای آتی خبر داد و اعلام کرد اگر شرایط و درخواست از سوی استانهای دیگر وجود داشته باشد احتمال اینکه این همایش در سالهای آینده در دیگر استانها برگزار گردد وجود دارد.


 
کد خبر: 92577
Share/Save/Bookmark