رسانه‌های گروهی در مشهد صاحب سأنس ویژه شدند
رسانه‌های گروهی در مشهد صاحب سأنس ویژه شدند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این اداره کل با اختصاص سأنس ویژه، از حضور رسانه‌های فعال در عرصه سینما در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد حمایت می‌کند.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۶
به گزارش هنرنیوز ، «سیدسعید سرابی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ضمن بیان این مطلب افزود: به دلیل همزمانی برگزاری جشنواره فیلم فجر در تهران و شهرستان‌ها به صورت منسجم و یکپارچه و فروش اینترنتی بلیت‌ها متاسفانه شرایط برای اختصاص حضور ویژه خبرنگاران فراهم نبود.

وی تصریح کرد: این موضوع با توجه به در نظر نگرفتن ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجربرای خبرنگاران در شهرستان‌های مختلف کشور رخ داده است. بر حسب این موضوع و فروش خوب فیلم‌های چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد طی روزهای گذشته و حسب اینکه طی روزهای آینده شرایط مناسبی برای حضور خبرنگاران و اهالی رسانه در سینماها به وجود نیاید تصمیمی توسط ستاد چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد مبنی بر خرید اینترنتی بلیت توسط اهالی رسانه و پرداخت هزینه آن توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گرفته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در شرایط فعلی به دلیل اینکه بلیت‌فروشی به صورت متمرکز توسط تهران انجام می‌شود، ممکن بود شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که خبرنگاران مجبور شوند فیلم‌های مورد علاقه خود را در ساعت و یا سینمایی ببیند که مورد پسند آن‌ها نباشد.

سرابی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که که سأنس اختصاصی برای خبرنگاران در نظر گرفته شود تا از فرصت اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر مشهد برای حضور و مشارکت اهالی رسانه استفاده شود. وی یادآور شد: قطعا تلاش می‌شود که شرایط به گونه‌ای فراهم شود که رسانه‌های شهر مشهد با توجه به علایق خود بتوانند به تماشای فیلم‌ها بنشینند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز از این موضوع حمایت می‌کند.

سرابی با بیان اینکه باید از تلاش رسانه‌ها برای فراهم کردن فضایی پرشور در جشنواره فیلم فجر مشهد تشکر کرد، افزود: رسانه‌های استان نقشی بسزا در برگزاری جشنواره فیلم فجر طی سال‌های گذشته داشته‌اند.

بخش استانی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از 14 تا 21 بهمن ماه برگزار می‌شود و همزمان با تهران به پایان خواهد رسید.
کد خبر: 94007
Share/Save/Bookmark