همه داستان‌های چرمشیر و حداد در شیراز و اصفهان
همه داستان‌های چرمشیر و حداد در شیراز و اصفهان
نمایش «کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد آورد» نوشته محمد چرمشیر و کار رضا حداد آذرماه امسال در شیراز و اصفهان به صحنه خواهد رفت.
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۷
به گزارش هنرنیوز، این نمایش که این روزها آخرین اجراهای خود را در تماشاخانه ایرانشهر سپری می‌کند، با وجود استقبال مخاطبان به دلیل همزمان شدن با ماه محرم امکان تمدید ندارد.

همچنین به دلیل تعطیلی این نمایش در دو روز گذشته به دلیل درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی، این نمایش روز پنج‌شنبه و جمعه در مجموع پنج اجرا خواهد داشت.
بر همین اساس نمایش نام برده روز پنج‌شنبه اول آبان‌ماه در دو نوبت 20:30 و 22:30 و روز جمعه در سه نوبت 18:30، 20:30 و 22:30 به صحنه می‌رود و اجرای آن در همین روز به پایان می‌رسد.

گروه اجرایی این نمایش که کاری از کمپانی تئاتر آفتاب است، تصمیم دارند نمایش‌شان را در شهرهای دیگر نیز به صحنه ببرند و این چنین است که این نمایش آذرماه امسال در دو شهر شیراز و اصفهان اجرا خواهد شد.

نمایش «کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد آورد» با بازی سیامک انصاری، برزو ارجمند،‌ نیماانصافیان، روزبه بمانی، ستاره پسیانی، خسرو پسیانی، امیر جنانی، لیلی رشیدی، داریوش فائزی، شبنم فرشادجو، هاله گرجی و امین موحدی پور در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود.
کد خبر: 75729
Share/Save/Bookmark