نهادهای کشوری و لشکری راهگشای پروژه عظیم «سفر تمساح»
تهیه کننده پروژه سفر تمساح ؛
نهادهای کشوری و لشکری راهگشای پروژه عظیم «سفر تمساح»
عباس جهانبخش تهیه کننده و مجری طرح «سفر تمساح» گفت: بعضی از مسئولین فقط شعارگرا هستند به همین دلیل اصولا فیلم های دفاع مقدس مهجورند.
 
تاريخ : جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۷
به گزارش هنرنیوز ، عباس جهانبخش تهیه کننده و کارگردان سینما طی گفتگویی در مورد فیلم جدیدش به نام «سفر تمساح» که پروژه ای عظیم و دارای پروداکشن های بسیار بزرگ، در ژانر دفاع مقدس است گفت: با توجه به بروکراسی های اداری که همیشه و همه جا حاکم است و نیز سنگین بودن پروژه و دارا بودن پروداکشن های بزرگ نمی توان انتظار داشت کار به فوریت ساخته شود.

این کارگردان افزود: ما فرصت های عالی را از دست داده ایم و تاکنون سختی زیادی برای ساخت این فیلم کشیده ایم و این فرصت سوزی فقط به خاطر همین بروکراسی اداری که عرض کردم است. در فرصتی دیگرحرفای بسیاری برای گفتن دارم وگلایه های بسیار اما فعلا سکوت می کنم.

جهانبخش که به شدت از مسئولین بعضی از ارگانها که کارش را عقب انداخته اند دلخور بود اظهارکرد: بعضی از مسئولین فقط شعارگرا هستند به همین دلیل اصولا فیلم های دفاع مقدس مهجورند و حمایت واقعی نمی شوند در نتیجه آدم دلسرد می شود. من همیشه به سینما عاشقانه نگاه کردم و تاوان سنگینی برای این عشق داده ام. ساخت فیلم های دفاع مقدس جزو رسالت من است هرچند که در کارها و ژانر های خانوادگی پر فروش ترین فیلم ها از جمله «دو نیمه سیب» و «چشم هایم برای تو» در کارنامه من است.

وی درباره وضعیت فعلی «سفر تمساح» بیان کرد: آخرین تغییرات و تحولات فیلمنامه در رابطه با حضور و همکاری صمیمانه افراد جان بر کف نیروی دریایی است. گروه پیش تولید برای بازدید از لوکیشن ها در روزهای آینده عازم بندر عباس می شوند تا ضمن ملاقات با مسئولان محترم کشتیرانی، شرایط زمانی کار بر روی کشتی ناوگان کشتیرانی مورد برسی قرار گیرد. این سفر به زودی انجام خواهد شد و امیدوارم همه چیز به خوبی پیش رود.

تهیه کننده «رهاتر از دریا» به زحمات نیروها و نهادهای لشکری و کشوری اشاره و عنوان کرد: از امیر دریادار سیاری فرمانده محترم نیروی دریایی، امیر دریادار اخگرو، جناب آقای اقصامی از مدیران برجسته نیروی دریایی، جناب سر هنگ جوشقانی مدیریت محترم فرهنگی ارتش، دکتر کمالوندی معاونت محترم سازمان انرژی هسته ای، دکتر خادم مدیر کل محترم روابط عمومی سازمان انرزی هسته ای، سرکار خانم مهندس اورازانی کارشناس محترم سازمان انرژی هسته ای، دکتر سعیدی مدیر عامل محترم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مهندس حبیب بیگی مدیریت محترم روابط عمومی کشتیرانی، احمد ابوترابی کارشناس محترم کشتیرانی جمهوری اسلامی، دکتر عبدالهی معاونت محترم فرهنگی واجتماعی شهرداری تهران و مجموعه ارزشمندشان کمال تشکر را دارم که ما را در رابطه با ساخت این فیلم مورد حمایت خود قرار دادند.

جهانبخش در پایان گفت: نهادهای کشوری و لشکری که ما را مورد حمایت قرارداده ا ند کمک بزرگی را در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می کنند که ستودنی است و من به سهم خودم بی نهایت سپاسگزارم.
کد خبر: 94539
Share/Save/Bookmark