عطر «شمعدونی» در شبکه سه پراکنده می‌شود
عطر «شمعدونی» در شبکه سه پراکنده می‌شود
مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی از شنبه پنجم اردیبهشت روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.
 
تاريخ : شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۲
به گزارش هنرنیوز ، این مجموعه کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است که توسط سروش صحت و ایمان صفایی نوشته شده است و بازیگرانی چون آتنه فقیه نصیری، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی مرادی، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی‌، محمد نادری، ویدا جوان و رضا کریمی در آن نقش آفرینی می‌کنند.

این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.

سریال «شمعدونی» از شنبه پنجم اردیبهشت تا ۲۷ خرداد، هر شب ساعت ۱۵:۲۱ از شبکه سه سیما پخش می‌شود و بازپخش آن، روز بعد ساعت ۱۴:۳۰ خواهد بود.

سایر عوامل این مجموعه عبارتند از مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر مرام، تدوین: شهرام کیور، گریم: ایمان امیدواری، صدابردار: علیرضا نوروزیان، تدارکات: مجید رنجبر، جانشین تولید: پوریا عطا بخشی، طراح صحنه: مهراب قاسم خانی، طراح لباس: نازنین خزایی، مشاور پروژه: پیمان قاسم خانی، مدیر تولید: رضا کریمی‌، عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده، مجری طرح: موسسه تصویر غزال فیلم.
کد خبر: 80255
Share/Save/Bookmark