به گزارش روابط عمومی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛
داوران بخش سینمایی ویدئویی جشنواره فیلم مقاومت اعلام شد
داوران بخش سینمایی ویدئویی سیزدهمین دوره جشنواره بین الملل فیلم مقاومت معرفی شدند.
 
تاريخ : شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷
به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، روح اله سهرابی ، مسعود نقاش زاده ، جواد اردکانی ، جلیل سامان ، جلیل عرفان منش ، محمود گبرلو و پوران درخشنده ، داوری بخش سینمایی ویدئویی جشنواره فیلم مقاومت را برعهده داشتند.

مسعود نقاش زاده متولد ۱۳۴۴ در شيراز، داراي كارشناسي ارشد سينما از دانشگاه هنر،‌ دانشكده سينما و تئاتر است. وي سابقه مطبوعاتي دارد و با صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در سطوح مشاورت و مديريت همكاري، همچنين تدريس در دانشگاه سوره را نيز به عهده داشته است.

روح الله سهرابی با کارگردانی فیلم سینمایی خاکستر و برف در سال ۱۳۹۱ پا به عرصه فیلمسازی بلند گذاشت و در این دوره علاوه بر داوری بخش سینما ویدئویی ، یک فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران دارد.

جواد اردكاني متولد ۱۳۴۱ مشهد، فارغ التحصيل حقوق از دانشگاه آزاد است. وي فعاليت سينمايي را سال ۱۳۷۶ با مجموعه تلويزيوني «آقاي كفايت» آغاز كرد و تا کنون داور جشنواره های بین المللی زیادی از جمله دوره های گذشته فیلم مقاومت بوده است.

جليل عرفان منش در سال ۱۳۳۹ در شيراز متولد شد. او فارغ التحصيل رشته تاريخ و مديريت آموزشي است. وي نگارش فيلمنامه هاي «لحظه موعود» (۱۳۶۵)، مجموعه مستند داستاني روايت فتح (۱۳۷۸) و مجموعه «آفتاب و زمين» (۱۳۷۹) راانجام داده است و تالیفات قابل توجهی در این زمینه نیز دارد.

فیلمساز، محقق و نویسنده فعال ایران زمین در سال ۱۳۳۰ در شهر کرمانشاه متولد شد. تحصیلات تکمیلی خود را در مدرسه عالی تلویزیون و سینما (دانشکده فعلی صدا و سیما) در سال ۱۳۵۴ به اتمام رسانده و در سازمان صدا و سیما به عنوان مستندساز مشغول به کار شد که حاصل آن بیش از ۳۰ ساعت فیلم مستند «طاعون»، «چهارشنبه آخر»، «۶ عروس برای آمنه»، «چرخ‌ها می‌چرخند»، «بن بست»، «بلوغ» و.... می‌باشد. ایشان فعالیت سینمائی خود را بعنوان اولین فیلمساز زن پس از انقلاب با فیلم سینمائی رابطه در سال (۱۳۶۴) آغاز کرد و سپس پرنده کوچک خوشبختی (۱۳۶۶) را ساخت.

شما می توانید اخبار کامل جشنواره را در سایتhttp://moqavematfilmfest.ir مشاهده نمایید.
کد خبر: 74775
Share/Save/Bookmark