صنعت بازی ایران در «هفته بازی برلین» معرفی می‌شود
در نشستی تخصصی با حضور حسن کریمی قدوسی؛
صنعت بازی ایران در «هفته بازی برلین» معرفی می‌شود
هفته‌ی آینده در «هفته بازی برلین» که خود از ۱۲ رویداد مجزای مرتبط به صنعت بازی تشکیل می‌شود، پنل معرفی صنعت بازی ایران و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجارت با حضور حسن کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این پنل در رویداد تخصصی QUO VADIS که تمرکز اصلی آن تجارت بازی و گردهم آوردن متخصصان بازی است، ارائه خواهد شد.

رویداد QUO VADIS از روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه به مدت سه روز در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد.

عنوان این نشست تخصصی «رازها و چالش‌های تجارت موفق در ایران!» نام دارد و چهار سخنران اصلی وظیفه‌ی ارائه‌ی آن را برعهده دارند. حسن کریمی قدوسی، حسن مهدی اصل، لارس جنسن و احمد السفر این پنل را ارائه می‌کنند.

هم‌اکنون صفحه‌ی این پنل در سایت QUO VADIS درج شده و مخاطبان رویداد می‌توانند درباره‌ی آن اطلاعات کسب کنند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این پنل درباره‌ی بازار صنعت بازی در کشور و همچنین قواعد و قوانین ورود به صنعت بازی ایران صحبت خواهد کرد.

با توجه به استقبال برگزارکنندگان این رویداد از ارائه نشست تخصصی با موضوع سرمایه‌گذاری و تجارت در ایران، به‌نظر می‌رسد تعاملات بین‌المللی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سال‌های اخیر نتیجه داده و توجه تاجران و سرمایه‌گذاران در حوزه بازی به ایران جلب شده است. این در حالی است که ایران نیز در تیر ماه نخستین نمایشگاه تجاری بین‌المللی خود را به نام Tehran Game Convention برگزار می‌کند و قرار است در همین نشست از شرکت‌کنندگان برای حضور در تهران دعوت بعمل آید.
کد خبر: 94296
Share/Save/Bookmark