جدیدترین تکنیک ها و کارکردهای هنری و رسانه ای در خدمت مسابقات سراسری قرآن
جدیدترین تکنیک ها و کارکردهای هنری و رسانه ای در خدمت مسابقات سراسری قرآن
در جلسه مشترک مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و سازمان اوقاف و امور خیریه بر بکارگیری جدیدترین تکنیک ها و کارکردهای هنری و رسانه ای به منظور پوشش گسترده مسابقات سراسری قرآن کریم تأکید شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۶
به گزارش هنرنیوز و به نقل ار روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جلسه مشترک مدیران و کارشناسان شبکه قرآن و معارف سیما و سازمان اوقاف و امورخیریه با موضوع نحوه انعکاس و پوشش رسانه ای مسابقات سراسری قرآن کریم _ که از ۱۱ شهریور ماه سال جاری در شهر ارومیه آغاز خواهد شد ، امروز در محل شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در این جلسه که محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و تعدادی از مدیران گروه های برنامه ساز و فنی به همراه حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مسعود رحمتی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان حضور داشتند، درباره ابعاد مختلف برگزاری مسابقات قرآن در مرحله کشوری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ضرورت ارتقای کیفی بُعد رسانه ای مسابقات، انتخاب تیم برنامه ساز حرفه ای، رفع نواقص برنامه های سالهای قبل و الگو گرفتن از دوره قبل مسابقات سراسری قرآن در زیباکنار گیلان و نیز مسابقات بین المللی قرآن کریم، از موضوعات مطرح و مورد تاکید در این جلسه بود.

همچنین مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در این دیدار بر بکارگیری تکنیک های جدید هنری و رسانه ای به ویژه در حوزه تصویر برای جذاب تر کردن مسابقات قرآن تأکید و پیش بینی های مورد نیاز در این حوزه را برشمرد.

در این نشست مشترک عملکرد رسانه ای دوره های قبل مسابقات و نقاط ضعف و قوت آن مورد بازبینی قرار گرفت و مقرر شد در حوزه پوشش تصویری مسابقات و موضوعاتی از قبیل لوکیشن و غیره هماهنگی های لازم بین دو نهاد شبکه قرآن و معارف سیما و سازمان اوقاف و امور خیریه همواره وجود داشته باشد.

لازم به یادآوری است، جلسات هماهنگی برگزاری و پوشش این مسابقات در هفته های قبل برگزار و هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: 94746
Share/Save/Bookmark