برنامه روز دوم جشنواره فیلم سلامت
برنامه روز دوم جشنواره فیلم سلامت
در دومین روز سومین جشنواره فیلم سلامت، 23 فیلم در بخش های مختلف روی پرده می رود
 
تاريخ : جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۴
به گزارش هنرنیوز ، دومین روز از جشنواره سلامت، با اکران سه فیلم بلند سینمایی به شب می‌رسد. در اولین سائس و در ساعت 14، فیلم سینمایی «جشن دلتنگی»، به کارگردانی پوریا آذربایجانی به نمایش در می‌آید و دو فیلم «یک کیلو و بیست و یک گرم» ساخته رحیم طوفان و «شعله‌ور» اثر حمید نعمت‌الله در دو سانس 18 و 20 میزبان علاقمندان خواهد بود؛ ضمن این که در ساعت 16 می‌توان پای نشست تخصصی فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» نشست. این اثر سینمایی به موضوع اینستاگرام و علاقه مردم به گزارش تصویری زندگی‌شان می‌پردازد و این موضوع را از منظر سلامت اجتماعی به نقد می‌کشد.

سالن چهار، سالن فیلم‌های مستند

دو فیلم نیمه‌بلند «جنس سوم» و «عمو موسی» در ساعت 14 به نمایش در می‌آید و سپس در ساعت 16 فیلم سینمایی «زمانی دیگر»، روی پرده می‌رود. ساعت 18، دو فیلم نیمه بلند دیگر به نام‌های «لیلا از لفور» و «موسیو آرسن» برای مخاطبان رونمایی می‌شود و در آخرین سانس این سالن یعنی ساعت 20 فیلم نیمه بلند «آهستگی» نشان داده می‌شود.

سالن پنج، سالن فیلم کوتاه و دانشجویی و کلاسیک

در ساعت 14 تعداد 5 فیلم کوتاه به نام‌های «خاطره»، «پنجره‌باز»، «مانیکور»، «تلخ» و «سوادکوهی» به نمایش در می‌آید. در ساعت 16 فیلم کلاسیک «خانه سیاه است» روی پرده می‌رود و بعد نشست تخصصی آن با موضوع جذام برگزار می‌شود. این بخش خارج از مسابقه قرار دارد. در ساعت 18 نشست تخصصی فیلم «مانیکور» و همچنین «جنس سوم» با موضوع تراجنسیتی که در سالن چهار به نمایش در می‌آید، برپاست. شش فیلم کوتاه دیگر نیز در ساعت 20 اکران می‌شود که عبارتند از: «امید»، «یار کمکی»، «لخت»، «بن بست»، «برای فروش» و «بهار در پس پاییز».

سومین جشنواره فیلم سلامت، توسط موسسه آوای هنر از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار سلامت برای همه از تاریخ 1 تا 5 شهریور 97 در پردیس چارسو به دبیری محمد کیاسالار برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به WWW.FILMSALAMAT.IR مراجعه کنید.

کد خبر: 96906
Share/Save/Bookmark