«کامیون» در آخرین مرحله مونتاژ / پرویز آبنار صداگذار «کامیون» را انجام می‌دهد
«کامیون» در آخرین مرحله مونتاژ / پرویز آبنار صداگذار «کامیون» را انجام می‌دهد
فیلم سینمایی «کامیون» جدیدترین اثر سینمایی «کامبوزیا پرتوی» در آخرین مرحله مونتاژ قرار دارد و «پرویز آبنار» کار صداگذاری آن را شروع خواهد کرد.
 
تاريخ : دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
به گزارش هنرنیوز ، تدوین فیلم سینمایی «کامیون» به نویسندگی و کارگردانی «کامبوزیا پرتوی» با مدیریت فیلمبرداری «تورج اصلانی» که بر عهده «مصطفی خرقه‌پوش» از سینماگران باتجربه ایران است؛ این روزها طبق برنامه‌ریزهای از پیش تعیین‌شده، راف کات آن ادامه دارد و در آخرین مرحله خود قرار دارد و این هفته به اتمام می‌رسد و به مرحله فاین کات خواهد رسید و بعد از اتمام این مرحله، «پرویز آبنار» کار صداگذاری «کامیون» را شروع خواهد کرد.

فیلم سینمایی «کامیون» با مدیریت فیلمبرداری «تورج اصلانی» در مرزهای سوریه و عراق، در روستاهای اطراف منطقه «سیلوانا» در استان آذربایجان غربی، در شهرهای ارومیه و میانه و در نهایت در لوکیشن‌های مختلفی در تهران از جمله؛ آزادی، تهرانسر، گلابدره، شهرک غرب، صادقیه و ... فیلمبرداری شده است.

در فیلم سینمایی «کامیون»، سعيد آقاخاني، نيكي كريمي، تروسكا جولا، رامين راستاد، يعقوب پرسا، نسرين مرادي و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

«کامبوزیا پرتوی» تاکنون فیلم‌های سینمایی؛ «ماهی»، «گلنار»، «بازی بزرگان»، «کافه ترانزیت» و «پرده» را کارگردانی کرده و با این آثار جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی را از آن خود کرده و نویسندگی فیلمنامه‌های دیگری همچون؛ «محمد رسول‌الله»، «شیرک»، «دایره»، «ایستگاه متروک»، «هر شب تنهایی»، «دیشب باباتو دیدم آیدا»، «من ترانه 15 سال دارم»، «خیابان‌های آرام» و ... را بر عهده داشته است.

تعدادی از عوامل اصلي فیلم سینمایی «کامیون» جدیدترین اثر سینمایی «کامبوزیا پرتوی» عبارتند از:
نويسنده و كارگردان: كامبوزيا پرتوي، مدير فيلمبرداري: تورج اصلاني، فيلمبردار: مهدی اصلانی، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، دستيار كارگردان و برنامه‌ريز: رامين راستاد، صدابردار: پرويز آبنار، طراح گريم: بابك اسكندري، طراح صحنه: بابك صبحی، مجري طرح: هومن احمدي توفيقي، عکاس: کسری پرتوی، مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی، تهیه‌کننده: كامبوزيا پرتوي، محصول: موسسه سينمايي خط سوم. عکس: کسری پرتوی.
کد خبر: 94836
Share/Save/Bookmark