خانواده‌ها مخاطبان «فیلشاه»هستند/ تجربه فضای شاد در سینما با انیمیشن روی پرده
کارگردان فیلشاه :
خانواده‌ها مخاطبان «فیلشاه»هستند/ تجربه فضای شاد در سینما با انیمیشن روی پرده
هادی محمدیان گفت: «فیلشاه» فیلم مناسبی است که خانواده‌ها به همراه کودکان و نوجوانان به سینما بروند و فضای شادی را در سالن سینما تجربه کنند.
 
تاريخ : دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹
به گزارش هنرنیوز ، هادی محمدیان، کارگردان فیلم انیمیشن فیلشاه در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس با اشاره به این‌که فیلشاه فیلم مناسبی برای اکران نوروزی است و در تبلیغات فیلم هم آمده است که فیلم، عیدی برای کودکان و نوجوانان است، گفت: ایام نوروز فرصتی است که والدین بیشتر به بچه‌ها توجه دارند و فرصت باهم بودن است.به همین دلیل، فیلشاه فیلم مناسبی است که خانواده‌ها به همراه کودکان و نوجوانان به سینما بروند و فضای شادی را در سالن سینما تجربه کنند.

وی درباره اقبال مخاطبان نسبت به فیلم در ایام نوروز با توجه به این که 6 فیلم دیگر نیز در سبد اکران نوروزی قرار دارد، گفت: سبد مخاطبان فیلم «فیلشاه» نسبت به آثار دیگر جداست و قرار است والدین با فرزندانشان به سینما بیایند و همان مخاطبانی که نمی‌توانند 6 فیلم دیگر نوروزی را ببینند، مخاطبان فیلم «فیلشاه» هستند.

محمدیان در پایان گفت: ما روی مخاطب کودک و نوجوان در این ایام حساب باز کرده‌ایم و این قشر، ظرفیت بالایی دارد که نباید دست کم بگیریم. هر قدر تبلیغات فیلم بیشتر باشد خانواده‌ها از اکران این فیلم آگاه می‌شوند و می‌توان در جذب مخاطب موفق عمل کرد.
کد خبر: 96168
Share/Save/Bookmark