یادمان‌های دفاع مقدس میزبان فیلم‌های عمار
یادمان‌های دفاع مقدس میزبان فیلم‌های عمار
از 20 اسفند تا هفت فروردین سال آینده، همانند سال‌های گذشته، غرفه‌های این جشنواره در مناطق عملیاتی و یادمان‌های راهیان نور با عنوان «سینماسنگر» دایر و فیلم های جشنواره عمار به نمایش گذاشته می شود.
 
تاريخ : شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
به گزارش هنرنیوز ، از 20 اسفند تا هفت فروردین سال آینده، همانند سال‌های گذشته، غرفه‌های این جشنواره در مناطق عملیاتی و یادمان‌های راهیان نور با عنوان «سینماسنگر» دایر و فیلم های جشنواره عمار به نمایش گذاشته می شود.

بر اساس این گزارش، 40 فیلم از آثار جشنواره عمار شامل فیلم، مستند، نماهنگ و انیمشن در «سینماسنگر» در یادمان‌های هویزه برای زائران به صورت رایگان و بلیط فروشی اختیاری به نمایش گذاشته می‌شوند.

فیلم سینمایی «ترمینال غرب»، مستند «داد»، فیلم داستانی «دایو» و آثار دیگری مثل «پسرم»، «برادران»، «مادرانه» از جمله آثاری هستند که در «سینماسنگر» جشنواره عمار در راهیان نور اکران می‌شوند.

همچنین در کنار اکران فیلم، ثبت‌نام اکران کننده، توزیع و ‌فروش فیلم‌های اکران مردمی عمار، مصاحبه با زائران و ثبت خاطرات اکران کنندگان به عنوان برنامه‌های جنبی جشنواره عمار در محل غرفه «سینماسنگر» در هویزه صورت می گیرد.
کد خبر: 94188
Share/Save/Bookmark