«شب ساز ایرانی» برگزار می‌شود
در آخرین روزهای تابستان
«شب ساز ایرانی» برگزار می‌شود
دومین برنامه از سلسله کنسرت‌های تکنوازی موسیقی دستگاهی با عنوان «شب ساز ایرانی ۲»، ۲۰ و ۲۱ شهریور(پنجشنبه و جمعه) ساعت ۲۱ در بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران برگزار می‌شود.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲

به گزارش هنرنیوز، «شب ساز ایرانی» که با هدف ایجاد فرصتی برای شنیدن و اجرای تکنوازی و بداهه‌پردازی موسیقی ایرانی شکل گرفته نخستین بار در نیمه‌های بهار امسال (۲۰ اردیبهشت ماه) با اجرای فرشاد توکلی،احمد رضا‌خواه، امیر شریفی، و آریا محافظ برگزار شد. این ایده که قرار بود در فصول مختلف مخاطبان این شکل از موسیقی را گرد هم آورد، قرار است در شهریور ماه نیز طی دو شب اجرا، علاقه‌مندان به این موسیقی را با خود همراه ‌سازد. اجراهای «شب ساز ایرانی ۲» این بار در دستگاه‌ها و مقام‌هایی چون سه‌گاه، همایون، نوا، ابوعطا، افشاری، دشتی و شوشتری خواهد بود و هنرمندانی چون سهیل صادقی (کمانچه)، حمید خبازی (تار)، احمد رضاخواه (سنتور)، فرهاد زالی (نی)، المیرا مردانه (کمانچه)، فرشاد توکلی (سه‌تار)، هادی آذرپیرا (تار)، وحید ربیع‌پور (دایره)، امیر شریفی (تار)، احمد مستنبط (تمبک)، و فرید خردمند (تمبک) به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت www.iranconcert.com مراجعه و یا با شماره تلفن های ۲۲۲۱۲۲۴۷ (آموزشگاه نوای آفتاب) و ۸۸۰۵۷۳۱۷ (آموزشگاه باغ نغمه‌ها) تماس بگیرند.

کد خبر: 74603
Share/Save/Bookmark