دوره‌های آموزشی تفسیر «صحیفه سجادیه» و کتاب «سه گانه عشق»
به میزبانی کتابخانه های عمومی شهید باهنر و پیروزی تهران برگزار می شود؛
دوره‌های آموزشی تفسیر «صحیفه سجادیه» و کتاب «سه گانه عشق»
دوره‌های آموزشی «شرح و تفسیر صحیفه سجادیه و کتاب سه گانه عشق» با تدریس علیرضا برازش، ویژه کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار می‌شود.
 
تاريخ : پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۰
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، دوره های آموزشی «شرح و تفسیر صحیفه سجادیه و دعا» و «شرح و تفسیر کتاب سه گانه عشق» با تدریس علیرضا برازش، کارشناس ارشد قرآن و حدیث دانشگاه تهران در کتابخانه های عمومی پیروزی و شهید باهنر استان تهران برگزار می شود.

کتابخانه عمومی شهید باهنر شهرستان شمیرانات روز یکشنبه، ‌۸ مهرماه میزبان دوره «شرح و تفسیر کتاب سه گانه عشق» با موضوع عبادت و عبودیت خواهد بود؛ علیرضا برازش در این نشست به شرح و تفسیر سه عنوان از کتاب های خود به نام های «عاشق شو»، «عاشق تو» و «همه را دوست بداریم» می پردازد.

در این آثار که از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر شده است، نویسنده با زبانی شاعرانه و نگاهی عارفانه، راه های بهتر زیستن و بهتر اندیشیدن را بیان می کند.
همچنین دوره آموزشی «شرح و تفسیر صحیفه سجادیه و دعا» با تدریس علیرضا برازش روز دوشنبه ۹ مهر به میزبانی کتابخانه عمومی پیروزی و با حضور علاقمندان برگزار خواهد شد.

گفتنی است آیین افتتاح این دوره های آموزشی با حضور مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور و اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، یکشنبه ۸ مهرماه در کتابخانه عمومی شهید باهنر برگزار خواهد شد. این دوره های آموزشی در ۱۰ جلسه برگزار می شود و پس از اتمام دوره ها کتابداران شرکت کننده گواهینامه حضور در دوره دریافت خواهند کرد.

علاقمندان برای شرکت در نشست «شرح و تفسیر کتاب سه گانه عشق» می توانند روز یکشنبه ۸ مهر، ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ به کتابخانه عمومی شهید باهنر تهران به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به میدان تجریش، جنب پمپ بنزین باغ فردوس مراجعه کنند. همچنین نشست «شرح و تفسیر صحیفه سجادیه و دعا» روز دوشنبه ۹ مهر از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ در کتابخانه عمومی پیروزی تهران به نشانی انتهای خیابان پیروزی، میدان کلاهدوز، پارک پیروزی برگزار می شود.
کد خبر: 97103
Share/Save/Bookmark