امروز؛ توزیع اولین قسمت «عاشقانه ها» در شبکه نمایش خانگی
ادامه فیلمبرداری سریال منوچهر هادی از اواخر هفته جاری
امروز؛ توزیع اولین قسمت «عاشقانه ها» در شبکه نمایش خانگی
 
تاريخ : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۷
اولین قسمت از مجموعه «عاشقانه» امروز از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

به گزارش هنرنیوز، اولین قسمت از مجموعه «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه از امروز وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد. ادامه قسمت های این مجموعه نیز از این پس به صورت ١٠ روز یک بار خواهد بود به طوری که قسمت دوم از کار چهارشنبه هفته آینده توزیع می شود.
مهدی گلستانه درباره زمان دقیق فیلمبرداری قسمت های باقی مانده این مجموعه گفت: در حال حاضر فیلمبرداری ٧٥ درصد از مجموعه به پایان رسیده است و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، قسمت های باقی مانده نیز از اواخر هفته مقابل دوربین می رود. فیلمبرداری به صورت رج زنی انجام شده است و تولید نیز تا اواخر امسال به طور کامل به پایان می رسد.
گلستانه در ادامه افزود: در طی چند سال گذشته توزیع برخی از آثار تولیدات نمایش خانگی متاسفانه با بی نظمی مواجه بوده و همین امر مقداری مخاطبان را نسبت به پیگیری اینگونه تولیدات بی اعتماد کرده است. برای احترام به مخاطبان «عاشقانه» مراحل فنی این مجموعه از اواسط فیلمبرداری آغاز شده و همچنان در حال انجام است تا پخش تمامی قسمت های مجموعه به صورت منظم و بدون وقفه انجام شود.
محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، فرزاد فرزین، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل اللهی، علیرضا زمانی نسب، علیرضا سوزنچی، (با هنرمندی) حسین یاری، پانته آ بهرام، مسعود رایگان و هومن سیدی، (با حضور افتخاری) یکتا ناصر و (با معرفی) سارا رسول زاده و (با حضور) مهناز افشار در نقش گیسو بازیگران اصلی «عاشقانه» هستند.
فرزاد فرزین و فریدون آسرایی دو خواننده مطرح پاپ هرکدام یک قطعه را با آهنگسازی بابک زرین برای تیتراژ این مجموعه خوانده اند. در این بین فرزین علاوه بر خوانندگی تیتراژ، یکی از نقش های اصلی مجموعه را نیز برعهده دارد.
کد خبر: 94043
Share/Save/Bookmark