«پایش» رنگ و بوی انتخاباتی گرفت
«پایش» رنگ و بوی انتخاباتی گرفت
برنامه «پایش» با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی امشب - یکشنبه - به روی آنتن می‌رود.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰
به گزارش هنرنیوز؛ محمدرضا باهنر، نائب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه پایش ضمن معرفی وظایف و محدوده مسئولیت‌ها و اختیارات نمایندگان مجلس، صحنه سیاسی و اقتصادی انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را تحلیل خواهد کرد.

نشان دادن درخواست مردم از نامزدهای انتخابات مجلس برای تبلیغات کم هزینه، شفافیت درآمدها و منابع هزینه تبلیغات از دیگر مباحثی است که در برنامه امشب مطرح می‌شود. همچنین در بخش خبری تحلیلی این برنامه ضمن بررسی تحولات بازار و نوسانات ارزی و طلا، قرارداد گروه صنعتی ایران خودرو با شرکت فرانسوی پژو در گفتگو با کارشناسانی از ایران خودرو شفاف سازی می‌شود.

در بخش کارآفرین نیز مسعود آراسته، جوانی که در سال‌های گذشته رتبه برتر کنکور بوده و اکنون کار و کاسبی موفقی را راه انداخته با حضور در برنامه، از تجربیات موفقیت خود برای بینندگان خواهد گفت.

سؤال نظرسنجی برنامه امشب نیز به این شرح است:

در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی، کدام شعار محوری توجه و رای بیشتری را جلب خواهد کرد ؟ ۱- اشتغال ۲- امنیت ۳- روابط خارجی ۴- طرح‌های عمرانی ۵- یارانه نقدی برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۱۱ ارسال کنید.

برنامه «پایش» به تهیه‌کنندگی توحید آتشبار، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.
کد خبر: 88941
Share/Save/Bookmark