«ایاد امین مدنی»: من نظر شما (خبرنگار هنرنیوز) را قبول ندارم
گزارش هنرنیوز از نشست خبری دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی؛ (۱)
«ایاد امین مدنی»: من نظر شما (خبرنگار هنرنیوز) را قبول ندارم
ایاد امین مدنی دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی در نشست خبری دهمین اجلاس وزرای اطلاع‌ رسانی کشورهای اسلامی از پاسخگویی صریح به سوال خبرنگار هنرنیوز طفره رفت و به بهانه اینکه من نظر شما را قبول ندارم به آن پاسخ نداد.
 
تاريخ : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۴
شب گذشته در هتل تهران علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه ایاد امین مدنی دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی در راستای برگزاری دهمین اجلاس وزرای اطلاع‌ رسانی کشورهای اسلامی در نشستی حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

«ایاد امین مدنی» در پاسخ به خبرنگار هنرنیوز که پرسید: «با توجه به اینکه شعار این اجلاس، همگرایی برای صلح و آرامش در جهان است اما به نظر می‌رسد که برخی از کشورهای منطقه، متاسفانه نه تنها در این زمینه تلاش نمی‌کنند بلکه خودشان به اسلام هراسی دامن می‌زنند. آیا اجلاس تدابیری برای مقابله با این رفتار‌ها انجام داده یا خواهد داد؟» با بیان اینکه «من متوجه سوال شما نمی‌شوم! و فکر می‌کنم چنین موضوعی وجود ندارد!» از پاسخگویی صریح به پرسش خبرنگار هنرنیوز طفره رفت و تنها گفت: «این نظر شما است. ما چنین چیزی را قبول نداریم و نظر شما اشتباه است!!»

این درحالی است که آقای دبیرکل یا فراموش کردند و یا اینکه خودشان را به فراموشی زدند که در گوشه و کنار ایران و در کشورهای منطقه که – برخی‌ها عضو همین اجلاس هستند- تلاش‌های حکومتی برای دامن زدن به افراط گرایی‌ها و بر هم زدن آرامش منطقه صورت می‌گیرد که اکثر آنان نیز در راستای ایران هراسی و صدالبته اسلام هراسی است.
کد خبر: 77141
Share/Save/Bookmark