پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران
زهرا امام جمعه خبر داد:
پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران
رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از پذیریش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد براي نيمسال دوم سال تحصيلي99-1398 در این مرکز دانشگاهی خبر داد.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، زهرا امام جمعه دراین باره اظهارداشت: این واحد دانشگاهی در رشته های علوم انسانی، محیط زیست، HSE، علوم اجتماعی، MBA، فنی و مهندسی، هنر و علوم پایه در 19 عنوان رشته کارشناسی ارشد بر اساس بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی دانشجو می پذیرد.

وی درباره شرایط پذیرش دانشجودراین پردیس گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران بر اساس مجوزوزارت علوم،تحقيقات و فناوري در چهارچوب برنامه هاي توسعه اقتصادي، اجتماعي وفرهنگي سند چشم انداز بيست ساله ، سياستهاي نظام آموزش عالي کشور و همچنين برنامه هاي استراتژيک دانشگاه در زمينه گسترش فعاليت در دوره هاي تحصيلات تکميلي و با هدف پاسخگويي به تقاضاي داوطلبان ايراني و غير ايراني و توسعه پژوهش از طریق بررسی سوابق آموزشی - پژوهشی و مصاحبه در مقاطع دکترى تخصصى (Ph.D.) و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاهتهران همچنین گفت: شروع کلاس های دانشجویان از اوایل اسفند ماه آغاز خواهد شد.

امام جمعه همچنین در مورد ثبت نام داوطلبان گفت: دانشجويان نيمسال آخر کارشناسی در صورت فراغت از تحصيل تا تاريخ 30/11/1398 می توانند از روز سه شنبه 15 تا 25 بهمن ماه 98 ثبت نام نمايند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهرانwww.academics.ut.ac.ir و همچنین سایت پردیس بین المللی ارس www. aras.ut.ac.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های :42024825-041 و88990262-021 تماس حاصل نمایند.
کد خبر: 97914
Share/Save/Bookmark