صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «سپید و سیاه» پس از ۱۰ سال
صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «سپید و سیاه» پس از ۱۰ سال
 
تاريخ : يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳
فیلم «سپید و سیاه» هشتمین ساخته قاسم جعفری که در سال ۸۸ ساخته شد و تاکنون موفق به دریافت پروانه نمایش نشده بود، قرارست بعد از ماه محرم و صفر اکران شود.

به گزارش هنرنیوز، «سپید و سیاه» عنوان هشتمین ساخته قاسم جعفری کارگردان سینما و تلویزیون ایران است که در سال ۸۸ ساخته شد و تاکنون موفق به دریافت پروانه نمایش نشده بود. این فیلم از زمان ریاست جواد شمقدری در سازمان سینمایی در انتظار پروانه نمایش است و اوایل سال ۹۲ در وزارت ارشاد در یک سانس ویژه برای اهالی رسانه و منتقدان اکران شد.

جعفری که پیش از ساخت فیلم «سپید و سیاه» کارگردانی فیلم های «مجنون لیلی»، «بازنده»، «گرگ و میش»، «پروانگی» را در کارنامه خود دارد، پس از دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان همدان و جایزه منتقدان برای فیلم «دختران»، با فاصله کوتاهی فیلم «سپید و سیاه» راجلوی دوربین برد.

فیلمنامه این فیلم به طور مشترک توسط قاسم جعفری و پریسا شمس به نگارش درآمده است و موضوع ملتهبی دارد که به مساله جوانان در سن بلوغ و نوجوانی می پردازد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جوانی ۲۲ ساله به نام فرید، پیش از مهاجرت همیشگی اش از ایران، برای وداع با هفت دختر که هر یک نشانه ای از عشق گم شده او را دارند، در آخرین روز سال، سفری را از جنوبی ترین تا شمالی ترین نقطه تهران آغاز می‌کند.

مهرداد صدیقیان، مهشید افشارزاده، زنده یاد صدرالدین شجره، شهرزاد کمال زاده، حنانه شهشهانی، نگین معتضدی، آزاده مهدیزاده و ... بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

تهیه کنندگی این فیلم بر عهده جلال شمسیان است و فرزاد جودت فلیمبرداری آخرین ساخته قاسم جعفری را بر عهده داشته است.
کد خبر: 96960
Share/Save/Bookmark