نمایش مستند بلند « سارا» در خانه هنرمندان
سه‌شنبه 12بهمن ‌ماه
نمایش مستند بلند « سارا» در خانه هنرمندان
برنامه نمایش آثار مستند معتبر در خانه هنرمندان ایران که با همت و پیگیری کارگروه نمایش همچنان ادامه دارد، در روز سه‌شنبه 12بهمن ‌ماه جاری به نمایش مستند بلند "سارا" ساخته هادی شریعتی اختصاص خواهد داشت.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۷
به گزارش هنرنیوز ، برنامه نمایش آثار مستند معتبر در خانه هنرمندان ایران که با همت و پیگیری کارگروه نمایش -انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران- همچنان ادامه دارد، در روز سه‌شنبه 12بهمن ‌ماه جاری به نمایش مستند بلند "سارا" ساخته هادی شریعتی اختصاص دارد.

هادی شریعتی که دستی نیز بر فیلمسازی مستند دارد، در روز تولد فرزندش –سارا- پس از صحبت با پزشك متوجه نابينايي دخترش مي شود. در ادامه سارا كم كم دستش را به سمت نور و اسباب بازيهايش مي بَرد و اتفاقات تلخ و شیرین ديگري مي افتد. پرسش‌برانگیزی، علت‌یابی و تلخی مشکل پیش آمده، پدر سارا را بر آن می‌دارد تا در این خصوص فیلمی بسازد. مستندی که حاصل می‌شود نتیجه پنج سال تصویربرداری او از تداوم زندگی دخترش سارا در شرایط ویژه پیش آمده برای فرزند و خانواده است...

این مستند با تمام فراز و فرودهایش با تدوین سنجیده و قابل تامل فرشاد فدائیان مستندساز پیشکسوتمان سامان یافته است. مستند "سارا" که با تصویربرداری هادی شریعتی، حمیده شریعتی و محمد مجلل، با صدابرداری محمدجواد یمقی و موسیقی علی جولایی فراهم آمده، از تولیدهای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

نمایش مستند فوق‌الذکر در ساعت 18، روز سه‌شنبه 12/11/95 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران و با حضور فرشاد فداييان و سازنده اثر به نمایش و نقدوبررسی در خواهد آمد.


کد خبر: 93990
Share/Save/Bookmark