توسط انجمن سینمای جوانان ایران؛

دو بسته جدید فیلم کوتاه اکران آنلاین می‌شوند

1 شهريور 1401 ساعت 16:17


دو بسته فیلم کوتاه «پنجره پائیز» و «قصه زندگی» از روز چهارشنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۱ در سه پلتفرم هاشور، ودیو و تیوال به صورت اشتراکی و فروشی، به صورت آنلاین اکران می‌شود.

به گزارش هنرنیوز، امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران به مناسبت آغاز آخرین ماه فصل تابستان، دو بسته فیلم کوتاه «پنجره پائیز» و «قصه زندگی» را برای نمایش آنلاین در پلتفرم‌های هاشور، ودیو و تیوال از چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ به صورت اشتراکی و فروشی در دسترس مخاطبان فیلم کوتاه قرار داده است.
بسته «پنجره پائیز» از چهارشنبه ۲ شهریور تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ چهار فیلم کوتاه «لیلا» ساخته مجتبی اسپنانی، «بی‌خوابی» ساخته رضا جمالی، «زخم» ساخته سحر نورمنور، «وادیار» ساخته مرجان خسروی را که با محوریت و موضوع دختران تولید شده‌اند، به صورت فروش، در دسترس مخاطبان هر سه پلتفرم قرار می‌دهد.
دو فیلم «لیلا» و «بی‌خوابی» در ژانر درام، «زخم» در ژانر ملودرام و «وادیار» در ژانر حادثه‌ای است که در سال ۱۳۹۹ در انجمن سینمای جوانان تولید شده‌اند.

بسته «قصه زندگی» از تاریخ چهارشنبه ۲ شهریور در بازه زمانی نامحدود، سه فیلم کوتاه «حافظ» ساخته مهدی بوستانی، «صاف صاف» ساخته حمید علیدوستی و «مادری» ساخته زهرا یزدان‌پناه را که با محوریت نگاه به داستان‌های یک زندگی تولید شده‌اند، به صورت اشتراکی، در دسترس مخاطبان هر سه پلتفرم قرار می‌دهد.
فیلم‌های بسته «قصه زندگی» در ژانر درام هستند و در سال ۱۳۹۹ در انجمن سینمای جوانان تولید شده‌اند.
اکران آنلاین به صورت اشتراکی به این معناست که مخاطبان فیلم کوتاه با داشتن حق اشتراک پلتفرم‌های هاشور، ودیو و تیوال می‌توانند این فیلم‌ها را تماشا کنند و فیلم‌هایی که به صورت فروشی اکران آنلاین می‌شوند، با هزینه ۸ هزار تومان در هر سه پلتفرم ودیو، هاشور و تیوال قابل تماشاست.

امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران تاکنون ۱۸۱ فیلم کوتاه را که در انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده‌اند، به صورت اشتراکی و برخی فروشی در پلتفرم‌های هاشور، ودیو و تیوال اکران آنلاین کرده است


کد خبر: 98961

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdccsoqo.2bq4e8laa2.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com