روز گذشته؛

حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و استاندار کردستان در هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

11 مهر 1391 ساعت 14:32

قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، علیرضا شهبازی استاندار کردستان به همراه قباد میمنت آبادی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و دبیر جشنواره و مهدی شفیعی معاون اداری و مالی مرکز هنرهای نمایشی۱۰ مهرماه در هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان حضور یافتند.



به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومي مركز هنرهاي نمايشي، این هیأت با همراهي دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بازدید از بخش های مختلف جشنواره پرداخته و اجرایی از بخش کودک و نوجوان جشنواره با عنوان «پسرک بازیگوش» به کارگردانی سامان خلیلیان را دیدند.
در این بازدید شهبازی استاندار کردستان در دبستان شهید نصیری به ارائه سخنانی کوتاه پرداخت و گفت: برگزاری هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی در مریوان رویداد مهم فرهنگی در استان کردستان است و در چشم انداز بلند مدت فرهنگی، همچنان در دستور کار ما قرار دارد.
وی تئاتر خیابانی را به دلیل ارتباط رو در رو با مخاطب دارای اثرگذاری مضاعف عنوان کرد و گفت: این امر رسالت مسئولان را در قبال تئاتر خیابانی سنگینتر می کند.
شهبازی در بخش دیگری از سخنانش گفت: توسعه جشنواره و افزودن بخش های جدید به آن همچون بخش کودک و نوجوان، نشان از پویایی جشنواره دارد و امیدواریم در سال های آتی نیز جشنواره به لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد.
لازم به يادآوري است هفتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر خياباني مريوان با دبيری قباد ميمنت‌آبادي از ۷ مهرماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.


کد خبر: 47200

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdccxiq0.2bqmx8laa2.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com