کمپین حمایت از صنایع دستی ایران راه اندازی شد

21 ارديبهشت 1395 ساعت 12:19

کمپین حمایت از صنایع دستی به منظور معرفی بیشتر این هنر صنعت بومی و اصیل کشورمان و حمایت از خرید صنایع دستی از سوی جمعی از خبرنگاران و هنرمندان راه اندازی شد.


به گزارش هنرنیوز؛هدف از راه اندازی این کمپین از سوی اصحاب رسانه و هنرمندان ایجاد زمینه های مساعد برای ارتباط بیشتر مردم با صنایع دستی مختلف ایران، ترغیب بیشتر نهادها، سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی و اقشار مختلف مردم برای خرید و استفاده بیشتر و فراگیر از صنایع دستی است.

یکی از برنامه های این کمپین ایجاد فضای ارتباطی موثر میان اقشار مختلف جامعه، مخاطبان عام و خاص صنایع دستی با این محصولات فرهنگی و هنری از طریق شبکه های اجتماعی و دیگر رسانه ها است. تا بدین وسیله سطح تماس میان آنها افزایش یابد.

حمایت از خرید صنایع دستی به عنوان یک کالای ایرانی و ترویج مصرف آن در جامعه از جمله مسائل مهمی است که این کمپین در تلاش است تا با فعالیت فراگیر به حل آنها بپردازد. خبرنگاران و هنرمندان مشارکت کننده در این برنامه اغلب مردم را به همراهی و حضور در این کمپین دعوت کرده اند.

گفتنی است که یکی از شیوه های موثر و اثربخش برای فراگیر شدن مصرف صنایع دستی در جامعه راه اندازی کمپین های اطلاع رسانی و معرفی کننده این محصولات است که هنرمندان و اصحاب رسانه به همین منظر کمپین حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی را راه اندازی کرده اند.


کد خبر: 91401

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdceze8o.jh8z7i9bbj.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com