گزارش از نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «آرایش غلیظ»،
حمیدنعمت الله: می خواستیم فیلم پرانرژی بسازیم
21 بهمن 1392 ساعت 10:55
نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «آرایش غلیظ»با حضور عوامل فیلم در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.
به گزارش هنرنیوز به نقل از مدیریت ارتباطات، در ابتدای این نشست حمید نعمت الله کارگردان این فیلم، درباره شرایط ساخت آن گفت:«نقطه عظیمت فیلم برای ما این بود که فیلمی پر انرژی بسازیم و همه ما در مورد این اتفاق نقطه نظر مشترک داشتیم.»
نعمت الله در پاسخ به این نقد که چرا حامد بهداد در این فیلم بازی کلیشه ای را ارائه داد، گفت:«به هر حال درخواست بازی خوب همیشه اصل است تا متفاوت بازی کردن و حامد بهداد به خوبی از پس ایفای نقشش برآمد.»
در ادامه جلسه، حامد بهداد درباره تجربه صحنه اکشن در این فیلم و اینکه چرا از بدلکار در صحنه ای که پرتاب می شود استفاده نکرده است، گفت:«برای من تجربه تازه ای بود. دوست داشتم این کار را انجام دهم. البته تیم بدلکاری هم امنیت این صحنه را برقرار کردند.»
سهراب پور ناظری آهنگساز این فیلم سینمایی نیز درباره تجربه متفاوتی که در ساخت موسیقی این فیلم داشت، گفت:«ساخت موسیقی برای کارهای آقای نعمت الله کار سختی است چون نمی دانی لحن فیلم دقیقا چیست و باید کاری بسازی که در آخر همخوانی خوبی با فیلم داشته باشد.»
او ادامه داد:«ساخت موسیقی این فیلم تجربه عجیبی بود و خیلی با روحیه من و همایون شجریان همخوانی نداشت و کار مشکلی بودواز همایون شجریان تشکر می کنم که در این راه با هم همقدم شدیم و با گیتار برقی و درام ملودی ایرانی را برای کار ساختیم و همایون شجریان به خوبی از پس اجرای موسیقی فیلم برآمد.»
همایون شجریان خواننده تیتراژ پایان این فیلم، گفت:«قصدمان از ساخت آهنگ این فیلم این بود که موسیقی پرانرژی را اجرا کنیم و در نهایت به شعری از مولانا رسیدیم و سهراب پور ناظری به ساختارهای تازه ای از ملودی رسید و از موسیقی الکترونیک استفاده کردیم و با تکنیک خوانده شد و سعی کردم تحریر داشته باشیم و بر خلاف تصور من تجربه فوق العاده ای شد.»
سعید سعدی تهیه کننده فیلم «آرایش غلیظ» در پاسخ به این پرسش که آیا فیلم با بودجه دولتی ساخته شد است یا خیر؟گفت:«این فیلم توسط بخش خصوصی ساخته شده و شریک دولتی نداشته و به دلیل تعدد لوکیشن هزینه فیلم هم بالا بود.»
علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری این فیلم سینمایی هم گفت:«یکی از ویژگی های این فیلم تعدد لوکیشن هایش بود و وجود لوکیشن های خارجی داخلی و شب و روز برای یک فیلمبردار چالش خوبی است و در اکثر مواقع باآقای نعمت الله درباره چگونگی نور و قاب بندی ها همفکری می کردم و امیدوارم نتیجه کار برای مخاطبان راضی کننده باشد.»
کد خبر: 69174
آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcgtq93.ak9yu4prra.html