فروش و پخش آثارتولید شده مشکل اصلی تهیه کنندگان / مبلغ خرید آثار تله فیلم کمتر از هزینه های تولید است
پیمان راد تهیه کننده جوان در گفتگو با هنرنیوز:
فروش و پخش آثارتولید شده مشکل اصلی تهیه کنندگان / مبلغ خرید آثار تله فیلم کمتر از هزینه های تولید است
یک تهیه کننده جوان سینما و تلویزیون معتقد است عمده ترین مشکل تهیه کنندگان، فروش و پخش آثاری است که با هزینه های زیادی تولید می شود اما به هنگام فروش نه تنها سودی برای تهیه کننده ندارد بلکه در بسیاری از موارد حتی هزینه های تولید را هم جبران نمی کند.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۵
پیمان راد تهیه کننده سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار هنرنیوز با اشاره به مشکلات تهیه کنندگان در عرصه تولید آثار تله فیلم گفت: معتقدم مشکل اصلی تهیه کنندگان بویژه تهیه کنندگان جوان، بیشتر مشکل فروش و پخش آثاری است که با هزینه های زیادی تولید می شود اما به هنگام فروش نه تنها سودی برای تهیه کننده ندارد بلکه در بسیاری از موارد حتی هزینه های تولید را هم جبران نمی کند!

تهیه کننده تله فیلم «سکه و مهریه کیلو چند؟» ادامه داد: من هم اکنون تله فیلمی را برای شبکه خانگی تهیه کردم که علی رغم اینکه از سوژه و کیفیت مطلوبی برخوردار است اما هنوز بعد از گذشت چهار سال به دلیل اینکه قیمت پایینی برای خرید پیشنهاد می شود نتوانستم آن را بفروشیم چرا که مبلغی را برای خرید پیشنهادمی کنند معمولا از هزینه های ساخت آن کمتر است.

پیمان راد که سالها تهیه کنندگی فیلم را با تهیه کنندگی موسیقی و تئاتر شروع کرده است و هم اکنون درحوزه مدلینگ و بازیگری نیز فعال است تصریح کرد: معتقدم بهترین راهکار این است که به تهیه کنندگان تله فیلم ها نیز مثل فیلم های سینمایی وام تعلق بگیرد تا قدری از مشکلات آنان در هزینه های تولید مرتفع گردد.

این تهیه کننده و بازیگر فیلم سینمایی«کیش و مات» با اشاره به دولت یازدهم اظهار داشت: امیدوارم در دولت تدبیر و امید شاهد اتفاقات خوبی برای سینما و حوزه فیلمسازی باشیم چرا که چشم و امید همه ما به دولت است تا حمایت های ویژه تری نسبت به سینماگران بخصوص سینماگران جوان داشته باشد.

مجری طرح تله فیلم « پَرسیاوشون» خبر داد که هم اکنون در حال پیش تولید تله فیلم«خواستگاری جنجالی» به عنوان تهیه کننده است.



کد خبر: 92217
Share/Save/Bookmark