ورود 250 مهمان خارجی برای حضور در جشنواره جهانی فجر/ بودجه ای وجود ندارد تا ریخت و پاشی صورت بگیرد!
حسین نوش آبادی در گفتگو با هنرنیوز:
ورود 250 مهمان خارجی برای حضور در جشنواره جهانی فجر/ بودجه ای وجود ندارد تا ریخت و پاشی صورت بگیرد!
معاون حقوقی امور مجلس و امور استانها و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است مهمان را باید در حد مهمان پذیرایی کرد و جشنواره جهانی فیلم فجر بودجه ای ندارد که بخواهد ریخت و پاشی انجام دهد.
 
تاريخ : شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۳
حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون حقوقی امور مجلس وامور استانها در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد برگزاری سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجرافزود: همان طوری که همگان اطلاع دارند این جشنواره از اول تا ششم اردیبهشت ماه و در دو بخش «سینمای سعادت» و «جلوگاه شرق» برگزار خواهد شد که امیدواریم تجربه موفقی برای فعالیت های حوزه سینمایی ما درسال جاری باشد- هر چند که سال گذشته هم این بخش به صورت مستقل برگزار شده بود-

وی اضافه کرد: خوشبختانه همه امکانات و تمهیدات مورد نظر برای برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر اندیشیده شده است حتی بحث های اجرایی و تدارکاتی آن نیز مهیا شده است.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انشاء الله امسال هم شاهد اجرای خوبی از این جشنواره باشیم اظهار داشت: همه تدابیر برای برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر اندیشیده شده است تا شاهد اجرای جشنواره موفقی در حوزه بین الملل باشیم.

حسین نوش آبادی از حضور 250 مهمان خارجی برای شرکت در سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر خبر داد و یادآور شد: هماهنگی های لازم با وزارت خارجه و بخش های سفارتخانه های متبوعه برای حضور مهمانان خارجی به کشورمان صورت گرفته تا ورود این سینماگران به کشور با مشکل خاصی روبرو نشود.

معاون حقوقی امور مجلس و امور استانها و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که در سال اقتصاد مقاومتی چقدر تلاش می شود تا در برگزاری این جشنواره و بویژه ورود فیلمسازان و مهمانان خارجی به کشور، ریخت و پاشی صورت نگیرد گفت: معتقدیم مهمان را باید درحد مهمان پذیرایی کرد. ضمن اینکه باید بپذیریم اصلا بودجه ای وجود ندارد که بخواهد ریخت و پاشی صورت بگیرد!.
کد خبر: 90778
Share/Save/Bookmark