«اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه» در مشهد برگزار مي‌شود
دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) خبر داد ؛
«اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه» در مشهد برگزار مي‌شود
«اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه» با حضور ۸۰۰ نفر از اساتيد حوزه و دانشگاه، هنرمندان، خطباء، شعرا در مشهد برگزار مي‌شود.
 
تاريخ : يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۲
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومي مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (س) ، داوود منافي پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر با بيان اينكه نخستین اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه در مشهد برگزار خواهد شد اظهار داشت: مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر عليهم السلام در ایران و ۴۶ کشور جهان ؛ بیش از ۷۵۰۰ مراسم را با عنوان همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم برگزار می کند.

منافي پور درادامه افزود: اين مجمع در نظر دارد در جهت پیشبرد این حرکت در جهان و رونمايي از تحقيقات پيراهن معظّم سيدالشهدا عليه السلام، که پنج سال به طول انجامید، «اجلاس بین المللی نخبگان منابر شیعه» را با حضور ۸۰۰ نفر از اساتيد حوزه و دانشگاه، هنرمندان عرصه‌هاي مختلف، خطباء، شعرا و... در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار كند.

گفتني است، در این نشست خبري که روز دوشنبه پنجم دی 1401 ساعت ۱۰:۳۰ صبح برگزار می شود ؛ داوود منافی پور دبير مجمع جهاني حضرت علي اصغر عليه السلام برنامه‌ها و جزئيات اين اجلاس بين‌المللي را بيان خواهد كرد.
کد خبر: 99003
Share/Save/Bookmark