تقدیر از مولفان و مدرسان داستان
به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار شد:
تقدیر از مولفان و مدرسان داستان
مراسم تقدیر از مولفان و مدرسان حوزه داستان‌نویسی به همت انجمن قلم ایران و میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۱
به گزارش هنرنیوز ؛ آیین تقدیر از مولفان و مدرسان حوزه داستان‌نویسی به همت انجمن قلم ایران و خانه کتاب همزمان با روز تولد پروین اعتصامی، عصر روز گذشته دوشنبه ۲۵ اسفند ماه به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای نشست محسن پرویز، رئیس هیات مدیره انجمن قلم به ایراد سخنانی پرداخت و رضا اسماعیلی از اعضای هیات مدیره انجمن قلم نیز به مناسبت روز تولد پروین اعتصامی مطالبی را بیان کرد.

​در بخش دیگر این برنامه در ارتباط زنده و آنلاین با سه منطقه کشور شامل تبریز، ساری و کیش؛ محمدرضا سرشار، راضیه تجار، ابراهیم حسن‌بیگی، حسین فتاحی، کامران پارسی‌نژاد، عبدالمجید نجفی از پیشکسوتان آموزش داستان و تولید منابع داستانی که همگی از مولفین و مدرسین برجسته حوزه داستان نویسی کشور هستند؛ در مورد سالهای تدریس و خاطرات و نظرات خود در ارتباط با تالیف و ترجمه سخنانی را بیان کردند.

در ادامه دختر مرحوم زنده‌یاد حسین فردی، مولف و مدرس، فرزاد زنوزی فرزند فیروز زنوزی جلالی، مولف و مدرس و همسر و دختر زنده‌یاد حسین حداد، مؤلف به بیان خاطرات خود پرداختند و یاد و نام زنده یادان را گرامی داشتند.

پایان بخش آیین تجلیل از پیشکسوتان آموزش داستان با تقدیر از مولفین و مدرسین شامل: محمدرضا سرشار، راضیه تجار، ابراهیم حسن‌بیگی، حسین فتاحی، کامران پارسی‌نژاد، داریوش عابدی، عبدالمجید نجفی، زنده‌یاد حسین فردی، ‌ زنده‌یاد فیروز زنوزی جلالی، و زنده‌یاد حسین حداد به کار خود پایان داد.

کد خبر: 98554
Share/Save/Bookmark