داوران سومین دوره برنامه داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی تقدیر می شوند
توسط معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان؛
داوران سومین دوره برنامه داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی تقدیر می شوند
داوران سومین دوره برنامه داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی در نشست تخصصی هم اندیشی داوران این برنامه ۹ اسفند ماه با حضور بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان تقدیر می شوند.
 
تاريخ : چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۱
به گزارش هنرنیوز؛ با توجه به اهمیت اختصاص نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی به آثار تولیدی صنایع دستی کشور برنامه داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی از شهریور ماه امسال از منطقه غرب کشور به میزبانی کرمانشاه آغاز و در بهمن ماه نیز به میزبانی آذربایجان شرقی به پایان رسید.

در این راستا به منظور بهره مندی از نتایج مفید و کاربردی این برنامه برای دوره های بعدی برنامه نشان ملی و نیز ارزیابی از داوری دوره، نشست تخصصی هم اندیشی داوران سومین دوره برنامه داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی کشور برگزار می شود.

همچنین، داورانی که معاونت صنایع دستی را در این دوره از برنامه داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی همراهی کرده اند با حضور در این نشست تخصصی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در رابطه با نقاط قوت و ضعف برنامه و نیز راهکارهایی در زمینه بهبود کیفی برنامه برای دوره های بعدی می پردازند.

گفتنی است، در این نشست تخصصی از داورانی که در برنامه داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی شرکت داشته اند، توسط بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان تقدیر و تشکر به عمل می آید.

یادآور می شود، علی کلانی، معصومه جمالی، مرتضی بخردی، فرهاد احمدی، کیهان نبویه، محمد مهدی باباخانی، مجید نیکویی، یوسف صمدی بهرامی، مهران هوشیار، سید حسن رئیس زاده ضیابر، اردشیر میرمنگره، مرتضی اسدی، شهرام مریخی از خارج سازمان و نیز معصومه ترکمانیان، فلاح، قاضیانی، ویدا توحدی، گرامی و صالحی از داخل معاونت صنایع دستی در این دوره از برنامه داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی به عنوان داور این معاونت را همراهی کردند.

لازم به ذکر است، نشست تخصصی هم اندیشی داوران سومین دوره برنامه داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی سازمان ونیزتجلیل از داوران این دوره، ۹ اسفند ماه ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان و کلیه داوران این دوره در سالن فجر سازمان برگزار می شود.
کد خبر: 89456
Share/Save/Bookmark