«قباد میمنت آبادی» دبیر بخش مریوان جشنواره تئاتر خیابانی ایران شد
روز گذشته؛
«قباد میمنت آبادی» دبیر بخش مریوان جشنواره تئاتر خیابانی ایران شد
قباد میمنت آبادی طی حکمی روز گذشته -۱۵ مردادماه- دبیر بخش مریوان جشنواره تئاتر خیابانی ایران شد.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۲

 
به گزارش هنرنیوز؛ میمینت آبادی در گفت و گو با روابط‌عمومي مركز هنرهاي نمايشي گفت: پیش بینی می شودکه در بخش مریوان جشنواره تئاتر خیابانی ایران حدود ۴۰ گروه نمایشی در سه بخش بین الملل، مسابقه ایران و کودک و نوجوان به اجرای آثار نمایشی بپردازند.
وی یادآور شد: آثار دریافت شده طبق زمان اعلام شده تا ۲۰ مردادماه مورد بررسی قرار می گیرند و در دهه اول شهریورماه نیز نتایج آثار اعلام می شود.
دبیر بخش مریوان جشنواره تئاتر خیابانی ایران اظهار کرد: قرار است هفته آینده شورای سیاست گذاری جشنواره به ریاست استاندار کردستان جلسه ای در سنندج برگزار کند و علاوه بر اعلام آمار قطعی آثار پذیرفته شده و بخش مریوان جشنواره تئاتر خیابانی ایران، برنامه ریزی کارهای اجرایی را نیز آغاز کند.
میمنت آبادی همچنین تشریح کرد: به منظور هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره بین المللی با شهرداری کردستان رایزنی هایی انجام شده که امیدوارم آثار راه یافته به جشنواره به شکل مطلوبی در این شهرستان به اجرا در آید.
وی در پایان یادآور شد: هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی ایران که شامل مسابقه بزرگ بین المللی است دبیری مجید امرایی اردیبهشت سال ۱۳۹۲ در تهران برپا می شود.
گفتنی است بخش مریوان هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی ایران مهرماه سال جاری دبیری قباد میمنت آبادی در مریوان برپا می شود.

کد خبر: 44581
Share/Save/Bookmark