مرا به‌عنوان هکر «گاندو» می‌شناسند
بازیگر گاندو مطرح کرد؛
مرا به‌عنوان هکر «گاندو» می‌شناسند
 
تاريخ : يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷
بازیگر نقش هکر در سریال «گاندو» از ویژگی‌ها و چالش‌های نقش خود سخن گفت.

به گزارس هنرنیوز، حمید متقی بازیگر سریال «گاندو» در نقش علی سایبری درباره حضورش در این مجموعه به مهر بیان کرد: من از فصل اول «گاندو» با این تیم همراه شدم. جواد افشار کارهای من را دیده بود و برای فصل اول دعوت شدم و ممنونم که به من اعتماد کرد.

وی درباره تجربه کار با جواد افشار عنوان کرد: افشار خیلی در کارگردانی با وسواس کار می‌کرد و برایش مهم بود کار خوب دربیاید. شاید تا ۱۰ بار یک پلان را می‌گیرد تا آنچه را که می‌خواهد در بیاورد.

این بازیگر که نقش یک هکر امنیتی را در سریال داشت در این باره توضیح داد: من برای هر نقشی که بخواهم بازی کنم تحقیق می‌کنم، برای این نقش هم که به علی سایبری معروف بود از مولفه‌هایی که پیش از این در فیلم و سریال‌ها دیده‌ام کمک گرفتم. هر مامور امنیتی یک نکات مشابهی دارد که بیشتر در فیلم‌های خارجی دیده‌ایم و من هم سعی کردم برخی از این کنش‌ها و رفتارها را اجرا کنم.

وی درباره این نقش و تفاوتش با نقش‌های مشابه خارجی که بیشتر برای مخاطب باورپذیر است، گفت: شاید در برخی آثار خارجی سرعت عمل بیشتری وجود داشته باشد که گاف‌ها برای مخاطب قابل تشخیص نیست وگرنه در همان کارهای خارجی هم اگر کسی با ریتم کندتر اثر را ببیند می‌تواند اشتباهات را دربیاورد.

بازیگر سریال «دادستان» درباره جذابیت‌های نقش خود در سریال «گاندو» گفت: یک هکر در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید یک دوربین را هک کند خاطرم هست آقای افشار هم دقت و سرعت عمل در کار می‌خواست و این کار سرعتی خودش جذابیت‌هایی داشت.

وی درباره بازخوردهای مخاطبان نیز عنوان کرد: مخاطب هم نظر مثبت داشتند و هم نظر منفی. برخی آنقدر این نقش را باور کردند که مرا علی سایبری خطاب می‌کنند و حتی در فضای مجازی عده‌ای می‌گفتند به خاطر این نقش دوست داشته‌اند بروند آی تی بخوانند و هکر بشوند.

این بازیگر درباره دلیل تولید کمتر تریلرهای جاسوسی در ایران عنوان کرد: کارهای جاسوسی سختی‌های خاصی دارد و باید به کارگردان‌ها حق دهیم که به سراغشان نمی‌روند صحنه‌های اکشن به راحتی درنمی آید یا باورپذیر نمی‌شود و این جسارت کارگردان و تهیه کننده است که دغدغه چنین آثاری را دارند.

وی اضافه کرد: خود آقای افشار اینقدر وسواس داشت که ساعت‌ها پای کار بود تا خروجی درستی دربیاید.

متقی در پایان گفت: نتیجه کار هم نشان داد که مخطب زیادی از آن راضی است. حتی ایرانی‌های خارج از کشور هم این مجموعه را دنبال می‌کردند و این خیلی ارزشمند است.
کد خبر: 98771
Share/Save/Bookmark