ایران اسلامی در دهه فجر مزین به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی می‌شود
در قالب پویش بزرگ «پرچم افتخار»؛
ایران اسلامی در دهه فجر مزین به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی می‌شود
پویش بزرگ «پرچم افتخار» در ایام مبارک دهه فجر با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران، شبکه سوم سیما، مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی و با مشارکت مردم در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
تاريخ : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۷
به گزارش هنرنیوز ، رضا صیادی «مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران» با اعلام این خبر گفت: رهبر انقلاب فرموده‌اند که در دهه فجر بر سر درهر خانه‌ای پرچم ایران نصب شود، این موضوع امسال در دستور کار ما قرار دارد و سعی داریم با مشارکت مردم، رویدادی بزرگ را به‌عنوان پویش «پرچم افتخار» رقم بزنیم.

وی افزود: در این پویش، مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ درخواست نصب پرچم ایران را داشته باشند یا با انتشار تصاویر نصب پرچم در سردر خانه‌ها و مغازه‌ها و اماکن عمومی عکس بگیرند و در فضای مجازی با #پرچم_افتخار منتشر کنند. همچنین در قالب همین پویش، طرح بزرگ «سرود افتخار» نیز اجرا می‌شود.

صیادی ادامه داد: ۵۰ نقطه در تهران و بیش از ۱۰۰۰ نقطه دیگر در سراسر کشور، آماده اجرای سرودهای مردمی برای افزایش شور و حال جشن بزرگ انقلاب اسلامی می‌شود. این درحالی است که با همکاری ویژه شبکه سه سیما و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی، این برنامه‌ها به‌صورت ارتباط زنده، پخش خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، نصب طرح‌های پرچم افتخار در همه بیلبوردهای فرهنگی تهران، پخش روزانه ۵ ساعت برنامه از رسانه ملی، نصب بیش از ۲۰۰ هزار پرچم در معابر عمومی شهر، کمک به مردم برای نصب پرچم بر سردر خانه‌ها، احداث پارک پرچم و نصب بیش از ۲۵۰ ابر پرچم در پایتخت، از مهم‌ترین برنامه‌های این پویش ملی است.
کد خبر: 98844
Share/Save/Bookmark