هیات اسلامی هنرمندان درگذشت هنرمند انقلابی سیدعلیرضا سجادپور را تسلیت گفت
با صدور پیامی صورت گرفت؛
هیات اسلامی هنرمندان درگذشت هنرمند انقلابی سیدعلیرضا سجادپور را تسلیت گفت
در پی درگذشت هنرمند و سینماگر انقلابی سیدعلیرضا سجادپور، هیات اسلامی هنرمندان با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۹
به گزارش هنرنیوز در این پیام آمده است:

الذین اذا اصابتهم مصیبه، قالوا انا لله و انا الیه راجعون

سید علیرضا سجادپور، هنرمند، نویسنده، تهیه کننده و مدیر لایق سینما و تلویزیون پس از حدود هشت سال دست و پنجه نرم کردن با رنج بیماری سرطان، بالاخره روح بزرگ او به دیار حق پر کشید. اگر روحیه و اعتماد به نفس بالای او نبود قطعا در همان سال اول بیماری از این دنیا پر می کشید. اما روحیه پرنشاط و ایمان قلبی و روح بلند او توانست با انواع سرطان ها دست و پنجه نرم کند تا همزمان با ایام الله دهه فجر و در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر بار سفر بربندد. سید با گشاده رویی و خوش رفتاری و پر تحرکی در نزد همه معروف بود و یقین داریم همین مردمداری و بی ریا بودن او بخصوص در دوره مسیولیتش در نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از او چهره ای متفاوت ساخته بود.

سید در همه دوران عمر خود با ایمان و اعتقاد قلبی وافر در راه اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی تلاش کرد و در این مسیر علیرغم چشیدن بعض ناملایمات برای لحظه ای تردید نکرد.

او که رنج زندان ساواک رژیم ستم شاهی و ترکش های کربلای هشت را بر تن خود حس کرده بود از ترکش بغض ها و نامردمی ها هیچگاه لب به شکایت نگشود.

سید سجادپور از مصادیقی بود که به فاستقم کما امرت، و وعده های ‌پیروزی الهی باور یقینی داشت.

هیات اسلامی هنرمندان، ضایعه از دست دادن یکی از همسنگران و یاران خود را به همه یاوران انقلاب اسلامی و به همه هنرمندان و سینماگران تسلیت می‌گوید.

جا دارد به همسر هنرمند و وفادار سید عزیز تسلیت جداگانه عرض نماییم و برای همه وابستگان و بخصوص فرزندانش زینب و روح الله و برادران و پدر و مادرش تسلیت بگوییم و برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل طلب نماییم.
کد خبر: 98853
Share/Save/Bookmark