حمایت چهره‌ها از غزه
حمایت چهره‌ها از غزه
گروهی از چهره‌های شناخته‌شده دنیای هنر با انتشارهای پیام‌هایی در فضای مجازی نسبت حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان دادند و حمایت خود از فلسطین را اعلام کردند.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۶
به گزارش هنرنيوز ، با گسترده شدن ابعاد حملات رژیم صهیونیستی به غزه و قرار گرفتن اخبار آن در صدر رسانه‌های بین‌المللی، بسیاری از سلبریتی‌ها از فضای مجازی برای ابراز حمایت از مردم فلسطین استفاده کرده‌اند تا صدای خود را به گوش جهان برسانند.

«جی‌جی حدید» مدل فلسطینی‌تبار از جمله چهره‌هایی است که با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حملات روزهای گذشته واکنش نشان داد. «نانسی اجرم»‌ نیز روز گذشته با انتشار پیامی در صفحه «توییتر»‌ خود نوشت: «خداوندا، از فلسطین، لبنان و همه کشورهای عربی ما محافظت کن، ما شایسته زندگی در صلح در سرزمین خود هستیم.»

«محمد الننی»، بازیکن مصری فوتبال و از بازیکنان تیم فوتبال «آرسنال»‌ نیز از جمله چهره‌هایی بود که با به اشتراک گذاشتن مجموعه‌ای از تصاویر پرچم فلسطین از مردم فلسطین حمایت کرد.

در کشورمان ایران هم برخی هنرمندان از جمله «ملیکا زارعی» مجری برنامه‌های کودک و نوجوان با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به حملات رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

زارعی نوشت‌: «این روزها روز کودک است و بیشتر بچه‌ها در جشن و شادی و ... من هم به سبب حرفه‌ای که دارم در معاشرت با بچه‌ها باید در این شادی سهیم باشم اما... مگر می‌شود تصاویر دردناک کودکان بی‌گناه و معصوم غزه از جلوی چشمانم محو بشود؟! تصویر زجه‌های پدران و مادران داغ‌دیده‌ای که معلوم نیست،‌ آیا فردا را خواهند دید ... همه این تصاویر خواب را از چشمانم ربوده، تنها آرزوی روزی رو دارم که صدای شادی کودکان بی‌گناه تمام دنیا رو پر کنه. یاد همه کودکان عزیز و بی‌گناه که این روزها در خون غلتیدن گرامی...»‌

همچنین «رضا رشیدپور» در صفحه توئیتر (ایکس) نوشت: «رژیم صهیونیستی غاصب، جنایت‌پیشه و شارلاتان است. قواعد جنگ روانی را خوب می‌داند و از مظلوم‌نمایی به عنوان تاکتیک در یک راهبرد خبیثانه سود می‌برد. و تاسف برای کسانی است که با ژست روشن‌فکری و یا مخالفت با جمهوری اسلامی خون‌شویی می‌کنند و جرات بیان حقیقت را ندارند.»

به گزارش ايسنا ،‌ بامداد روز شنبه، حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در غزه، در پاسخ به حملات مستمر نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان علیه مردم فلسطین، اموال و مقدسات آنها به‌ویژه مسجد الاقصی، عملیات «طوفان الاقصی» را آغاز کردند. در پی این عملیات مقاومت، رژیم صهیونیستی هم به نوار غزه حمله کرد و این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد و علاوه بر تخریب بخش‌های مختلف حیاتی، صدها تن از فلسطینی‌ها شهید و زخمی شده‌اند.
کد خبر: 99221
Share/Save/Bookmark