بیش از ۷۸ هزار بازدید از مجموعه کاخ موزه های نیاوران انجام شد
طی روزهای نخست سال جدید
بیش از ۷۸ هزار بازدید از مجموعه کاخ موزه های نیاوران انجام شد
طی روزهای نخست سال ۱۳۹۵ بیش از ۷۸ هزار بازدید از مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران انجام شده است.
 
تاريخ : شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۹
به گزارش هنرنیوز؛ طی روزهای یکم تا چهارم فروردین سال جاری تعداد ۷۸ هزار و ۹۴۹ بازدید از این مجموعه انجام شده است که کاخ اختصاصی نیاوران با ۲۱ هزار و ۸۸۱ نفر بازدیدکننده بیشترین میزان بازدید از کاخ موزه های مجموعه نیاوران را در این مدت به خود اختصاص داد.

همچنین کوشک احمدشاهی با ۱۱ هزار و ۷۳۷ نفر و موزه خودروهای اختصاصی با ۹ هزار و ۶۴۱ نفر شاهد بیشترین بازدید کننده بوده اند.

راه اندازی گیشه فروش بلیط واقع در درب ضلع شمالی مجموعه علاوه بر بلیط فروشی ضلع جنوبی، نصب سیستم هوشمند جهت خرید بلیت الکترونیکی، تجهیز سیستم رادیو به منظور معرفی موزه ها و اطلاع رسانی به مخاطبین در طول روز، ساماندهی و چیدمان جدید اشیای ویترین ها، طراحی و چاپ فرم های نظرسنجی، تهیه کارت شناسایی و تجهیز سرویس های بهداشتی این مجموعه از جمله اقداماتی بودند که در نوروز امسال به منظور بالا بردن سطح رضایتمندی بازدیدکنندگان در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران انجام شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران؛ بازبینی و رفع نقایص سیستم حفاظت الکترونیک مجموعه و تعمیر بلندگوهای محوطه بخش دیگری از اقدامات را تشکیل می دهند.

بازدیدکنندگان و گردشگران در این روزها از کاخ اختصاصی نياوران و موزه پارچه و لباس های سلطنتی، کوشک احمدشاهي، موزه جهان نما، موزه کتابخانه اختصاصی، موزه خودروهای اختصاصی و باغ کتیبه ها که متعلق به دوران قاجار و پهلوی هستند دیدن کرده اند.
کد خبر: 90310
Share/Save/Bookmark