نمایش «ماه نیزه ها» در فرهنگسری بهمن
از ۲۱ تا ۲۵ آبان اجرا می شود؛
نمایش «ماه نیزه ها» در فرهنگسری بهمن
 
تاريخ : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۴

نمایش «ماه نیزه ها» کاری از مرکز هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن از ۲۱ تا ۲۵ آبان در سالن تجربه این فرهنگسرا به روی صحنه می رود.
به گزارش هنرنیوز؛ «ماه نیزه ها» به نویسندگی «مریم محمدوند» و به کارگردانی «مرتضی رضایی» و با هنرنمایی محمد کلاته، مهدی قربانی، امیرحسین جعفری، محمدحسین گنجه، سپهر حسینی، حسن یوسفی، مرتضی رضایی، مریم محدوند، اسما خانی، عسل شمشیری، صبا عباسی، سمانه قریشی، صبا طاهونه ای،‌ نرگس حاجی لر، رضا احدی، محمد مرادی و امیرحسین اسفندیاری هرروز از ساعت ۱۷ به روی صحنه می رود.
خلاصه داستان این نمایش روایتی از واقعه عاشورا است که از منظر یک مسیحی بازگو می شود، کاروان اشقیا وارد یک کلیسا می شود و قصد دارن تا شب را در آنجا سپری کنند و صاحب کلیسا این اجازه را به آنها می دهد، بعد از اینکه اشقیا برای استراحت می روند با اسیران هم صحبت شده و اسرا وقایع بعد از عاشورا را برای مرد مسیحی تعریف می کنند.
علاقمندان برای تماشای رایگان این نمایش می توانند به سالن تجربه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه ویا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۰۵۱۳۸۶ تماس بگیرند.
کد خبر: 95622
Share/Save/Bookmark