به صورت آنلاین و رایگان؛
پخش زنده بازی پرسپولیس و النصر از «تماشاخونه»
همزمان با بازی فوتبال دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان در ساعت ۲۱:۳۰ سه شنبه ۲۸ شهریورماه در ورزشگاه آزادی، این بازی به صورت زنده و آنلاین از پلتفرم «تماشاخونه» به آدرس www.tmk.ir پخش خواهد شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۱
به گزارش هنرنيوز و به نقل از روابط عمومی پلتفرم «تماشاخونه»؛ این بازی، حساس‌ترین دیدار روز نخست لیگ قهرمانان آسیا برای ایرانی‌هاست، تقابل دوباره میان کریس رونالدو و علیرضا بیرانوند بدون حضور تماشاگران ایرانی برگزار خواهد شد.

همزمان با برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و النصر عربستان، مستند ورزشی «رونالدو: محدودیت مرزها» Ronaldo: Tested to the Limit به کارگردانی مایک مک داوال با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

این مستند ورزشی محصول کشور آمریکا به کارگردانی مایک مک داوال درباره کریستیانو رونالدو یکی از ارزشمندترین بازیکنان فوتبال در جهان است که استعداد کم نظیری دارد. اما چه چیز رونالدو را از دیگر بازیکنان متمایز کرده؟ برای جواب به این سوال او به آزمایشگاهی پیشرفته در مادرید می آید و متخصصان برجسته ورزشی تلاش می کنند تا با تحلیل دقیق دریابند که چه چیز باعث تبدیل شدن او به چنین ماشین کار آمدی شده است.

در مستند ورزشی «رونالدو: محدودیت مرزها» مک داوال با استفاده‌ از محدودیت‌های فیزیکی که برای این فوتبالیست ایجاد کرده قصد داشته تا توانایی‌های او را محک بزند تا مخاطب به خارق‌العاده‌ بودن کریس بیشتر پی ببرد. او در آزمون های مختلف، از جمله آزمون های روحی و جسمی قرار می گیرد. از سرعت فوق العاده او تا قدرت گیج کننده اش، همه چیز مورد آزمایش قرار می گیرد و اندازه گیری می شود. دنی مک کال نیز به عنوان راوی در مستند «رونالدو: محدودیت مرزها» حضور دارد.

مخاطبان می توانند قبل از شروع بازی، مستند «رونالدو: محدودیت مرزها» که امتیاز ۷.۹ را در سایت IMDb به دست آورده به صورت رایگان و دوبله اختصاصی با مدت زمان ۴۶ دقیقه در پلتفرم «تماشاخونه» مشاهده کنند.
کد خبر: 99214
Share/Save/Bookmark