محمد فوقانی، عکاس با بیان اینکه مدت سه ماه است که به عنوان عکاس به پروژه سینمایی «لاله» پیوسته است، در این مورد گفت: یکی از کارهای خوب و به یادماندنی من پروژه «لاله» است. وجود کارگردانی منطقی و خوش سلیقه فشار و زحمات کار را قابل تحمل می کند. البته گروه بخشی از این آرامش روانی را مدیون تهیه کننده ای کار بلد مثل پروانه پرتو که نظیر ان را در سینما کمتر دیده ام هستند.
وی ادامه داد: تفکر مدیریت تولید و به عین در آوردن این تفکر توسط مدیریت، تدارکات و گروه آن از ویژه گی های این پروژه است.
وی ادامه داد: عکاسی از این بخش در پلان هایی که در پیست کارتینگ و در شمال کشور ضبط شده است به پایان رسیده و منتظر آماده شدن برای شروع فعالیت ها در پیست اصلی ورزشگاه آزادی هستیم.
عکاس فیلم سینمایی «من مادر هستم» بیان کرد: عکاسی فیلم یک مبحث بزرگ و پیچیده است، بر خلاف آنچه عوام تصور می کنند باید بر انواع دیگر عکاسی نیز مسلط باشد، فیلم «لاله» نیز به علت ژانر خاصی که دارد بخشی از عکاسی آن به عکاسی ورزشی و خبری بر می گردد ضمن آنکه عکاس باید از نگاه هنری هم برخوردار باشد.
فوقانی در رابطه با عکسی که در اختیار سینما پرس قرار داده است، توضیح داد: این یک عکس خبری و هنری است و یکی از عکس های مورد علاقه من در این پروژه محسوب می شود.