مدرن شدن «کوزتِ» مظلوم در یک نمایش جذاب
مدرن شدن «کوزتِ» مظلوم در یک نمایش جذاب
بازیگر نمایش «بی‌نوایان»، از تغییرات به وجود آمده در اثر و سختی‌های آن گفت.
 
تاريخ : شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۶
به گزارش هنرنیوز؛مانلی حسین‌پور بازیگر نمایش «بی‌نوایان»؛ در خصوص نمایش خود بیان کرد: خیلی در مورد این اثر فکر کردیم تا با وجود تغییرات داده شده، باز همان «بینوایان» باشد. به همین منظور شخصیت «کوزت» را دستخوش تغییراتی کردیم.

وی افزود: «کوزت» همیشه مظلوم بوده و شخصیت مثبتی داشته؛ اما ما فکر کردیم که بهتر است آن را به دنیای امروزی نزدیک‌تر کنیم. برای همین اثر را با تغییراتی خاص به صحنه بردیم.

بازیگر نقش «کوزت» درباره نقش خود تصریح کرد: او دختری اهل مادیات است که حتی وفاداری هم برایش اهمیت ندارد؛ در واقع سعی کرده‌ایم، حال و هوای امروزی جامعه را در این اثر جای دهیم.

حسین‌پور درباره انگیزه خود از بازی در این اثر اظهار داشت: همین تغییرات ایجاد شده، برایم جذابیت این نقش را بیشتر کرد؛ اما خیلی کلنجار رفتم تا این شخصیت را بازی کنم؛ زیرا از من فاصله زیادی داشت. از طرفی هم نقش‌هایی که تا به حال ایفا کرده بودم، متفاوت‌تر از «کوزت» بود.

وی ادامه داد: من می‌بایست به دخترهایی که از این قبیل رفتارها دارند، دقت می‌کردم تا بتوانم «کوزتی» را که امروز روی صحنه می‌بینید، به اجرا در آورم.

باشگاه خبرنگاران نوشت:حسین‌پور در رابطه با شرایط اجرای این نمایش گفت: مدت زیادی در نوبت اجرا بودیم و از طرفی هم اگر بازیگر چهره در نمایشی نباشد، خیلی سخت نوبت اجرا می‌دهند. امیدوارم که اوضاع بهتر شود و مردم از این نمایش خوششان بیاید.
کد خبر: 91032
Share/Save/Bookmark