فیلم جدیدم را اواخر امسال کلید می زنم/ یک سناریوی معمایی
شهرام مکری :
فیلم جدیدم را اواخر امسال کلید می زنم/ یک سناریوی معمایی
شهرام مکری فیلمنامه جدیدش را در فضایی معمایی نوشته و قرار است آن را اسفندماه جلوی دوربین ببرد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۸
به گزارش هنرنیوز ، شهرام مکری کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: مشکلات پروانه نمایش فیلم سینمایی «هجوم» برطرف شده و قول های مساعدی داده اند که در این هفته این مجوز را دریافت کنیم. امیدوارم ما بتوانیم در آبان ماه این فیلم را اکران کنیم و سپس کارهای آن برای حضور در فستیوال های خارجی را انجام دهیم.

وی افزود: علاقه شخصی من این است که «هجوم» در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شود، زیرا دوست دارم در تداوم حرکت سینمای هنر و تجربه حضور داشته باشم و کار کنم، اما نمی دانم که تهیه کننده چه نظری در این رابطه دارد، با این حال امیدوارم فیلمم در این گروه سینمایی نیز به نمایش دربیاید.

این نویسنده و کارگردان با اشاره به جدیدترین اثر خود گفت: در حال حاضر مشغول نگارش سناریویی هستم که فکر می کنم تا سه ماه دیگر کار نگارش آن به پایان برسد و آن را به پروسه تولید نزدیک کنم. فکر می کنم تا پایان امسال یعنی در اسفندماه بتوانیم آن را کلید بزنیم، البته هنوز نامی برای این اثر انتخاب نکرده ایم.

مکری عنوان کرد: این فیلم داستان معمایی دارد و متفاوت تر از شکل های فرم گرایی است که در چند اثر قبلی من وجود داشته است. این سناریو ایده متفاوتی دارد و داستان آن در مورد خانواده ای است که مهمان جدیدی برایشان می آید و شیرازه خانواده آنها را تهدید می کند. این را هم باید بگویم سرمایه گذاری که قرار است با او کار کنم یک ایرانی است، اما در حال حاضر در خارج از کشور است و منتظرم بیاید تا با برگزاری جلساتی به نتیجه قطعی برسیم.

کارگردان «ماهی و گربه» در پایان بیان کرد: من در پی این هستم که فضای سناریو را کمی تغییر دهم و شاید افرادی که برای جلوی دوربین از آنها استفاده کنم نیز با آثار قبلی من متفاوت و از بازیگران شناخته شده باشند، زیرا می خواهم برای خودم هم تجربه جدیدی باشد و همچنین رنگ و لعاب فیلم را تغییر دهند.
کد خبر: 94706
Share/Save/Bookmark