کارگاه آموزشی توسعه صنایع دستی برگزار می شود
با حضوررئیس منطقه ای شورای جهانی صنایع دستی آسیا –اقیانوسیه ؛
کارگاه آموزشی توسعه صنایع دستی برگزار می شود
کارگاه آموزشی توسعه صنایع دستی با حضوررئیس منطقه ای شورای جهانی صنایع دستی آسیا –اقیانوسیه با محوریت دست یابی به بازارهای داخلی و خارجی جدید در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۱
به گزارش هنرنیوز؛کارگاه آموزشی توسعه صنایع دستی با محوریت دست یابی به بازارهای داخلی و خارجی جدید با حضور پروفسور کوین مورای، رئیس منطقه ای شورای جهانی صنایع دستی آسیا –اقیانوسیه و سر دبیر مجله گارلند و دانشنامه آنلاین صنایع دستی در منطقه آسیا – اقیانوسیه و مدرس دانشگاه ملبورن استرالیا با هدف آشنا کردن شركت كنندگان با مبانی و اصول توسعه صنایع دستی و بررسی بازارهای داخلی و خارجی جدید برگزار می شود.

اين برنامه آموزشي باعث می شود تا شرکت کنندگان بتوانند با كمك مطالب علمي و راهنماهاي عملي ارائه شده در اين كارگاه،‌ ارزش گذاری محصولات خود را برای بازارهای داخلی و خارجی انجام دهند . در اين بخش، تلاش مي شود با کمک راهبردهاي يادگيري مشارکتي، گروه هدف براي رسيدن به اهداف آموزشي هدايت شوند.

گروه هدف اختصاصی در اين برنامه آموزشي، هنرمندان و صنعتگران عضو شورای جهانی صنایع دستی هستند ولی با توجه به اهميت نقش آموزش در فعاليت های ساير کارشناسان معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی ، محتوای آن می تواند برای گروه های مختلف کارشناسی نيز مورد استفاده قرار گيرد.

لازم به ذکر است، عناوین و مباحث مورد بحث و آموزش در این کارگاه آموزشی شامل انواع بازار صنایع دستی، روش های تجارت خارجی ، کمیسیون های مرتبط با صنایع دستی، لیبل سازی و تعریف لوگو، ارائه الگوهای خرید و فروش الکترونیکی دو کشور آمریکا و هند ، کد های QR و روش های ارزشگذاری به محصولات صنایع دستی است.

گفتنی است، اين کارگاه در دو روز متوالي ( ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۵ ) برگزار مي شود و شرکت کنندگان در هر روز حداقل شش ساعت مفيد ( از ساعت ۱۰ تا ۱۶ بعد از ظهر ) در کارگاه حضور دارند. همچنین این کارگاه متشکل از جلسات عمومي و کار گروهي است.
کد خبر: 91231
Share/Save/Bookmark