ارائه تسهیلات کم بهره به هنرمندان و صنعتگران بیست وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران
مدیرکل صادرات معاونت صنایع دستی کشور خبر داد؛
ارائه تسهیلات کم بهره به هنرمندان و صنعتگران بیست وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران
طی توافق به عمل آمده میان معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و صندوق کارآفرینی امید تسهیلات کم بهره در اختیار هنرمندان و صنعتگران بیست وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران قرار می گیرد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴
به گزارش هنرنیوز؛پویا محمودیان مدیرکل صادرات معاونت صنایع دستی کشور با اشاره بر برگزاری نمایشگاه سالانه صنایع دستی به مناسبت هفته صنایع دستی برپا می شود گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام شد امسال این نمایشگاه به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان و به جهت رعایت رفاه حال هنرمندان شرکت کننده در این رویداد مهم، از ۵ تا ۱۰ خرداد ماه برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی کشور برای حضور در بیست وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران ادامه دارد و هنرمندان علاقمند به شرکت در این رویداد ملی می توانند برای شرکت دراین نمایشگاه اقدام به ثبت نام کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛او ادامه داد: ثبت نام از متقاضیان در این دوره به صورت الکترونیکی از اوایل ماه جاری آغاز شده است که با استقبال بسیار چشمگیر صنعتگران و هنرمندان کشورمان همچنان ادامه دارد.

محمودیان اضافه کرد: طی توافق به عمل آمده میان معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و صندوق کارآفرینی امید مقررشد تا تسهیلات کم بهره تا سقف ۵ میلیون تومان با شرایط ویژه دراختیار هنرمندان و صنعتگران این حوزه قرار گیرد تا این افراد با سهولت و طیب خاطر بیشتری در نمایشگاه امسال حاضر شوند.

وی در پایان سخنانش از حضور پررنگ تعاونی ها در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: تعاونی های مختلف فعال در زمینه صنایع دستی در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت، همچنین زمینه لازم برای حضور مجموعه های صنایع دستی مرتبط به سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز مهیا شده است.

لازم به ذکر است ، در نمایشگاه هفته صنایع دستی در ایام مختلف از طرح ها و نوآوری های صورت گرفته در این حوزه رونمایی به عمل می آید و حاصل تلاش های فعالان این عرصه از نزدیک در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

گفتنی است، بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران از ۵ تا ۱۰ خرداد ماه امسال با حضور هنرمندان و صنعتگران کشورمان به مدت ۶ روز در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با ساعات بازدید طولانی تر پذیرای شهروندان و علاقمندان پایتخت است.
کد خبر: 91269
Share/Save/Bookmark