دومین دوره مسابقه عکاسی" رواق حسینی(علیه السلام)" برگزار می شود
دومین دوره مسابقه عکاسی" رواق حسینی(علیه السلام)" برگزار می شود
فرهنگسرای کارو تعاون به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسابقه عکاسی با عنوان " رواق حسینی(علیه السلام)" را با هدف تبین بازشناسی فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن شورحسینی برگزار می‌کند.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۹
به گزارش هنرنیوز ؛ داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب اظهار داشت؛ در پی شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر حضور حداقلی درهیات ها و مساجد و با هدف تجلیل از نقش آحاد جامعه در احیای سنت حسنه ی سیاه پوش کردن سردر و داخل منازل در ماه محرم مسابقه عکاسی با عنوان "رواق حسینی(علیه السلام)"برگزار می شود تا تصاویر ناب از این شکوه حسینی در سطح شهر ثبت و ضبط گردد.

وی گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه مندان می‌توانند عکس های گرفته شده توسط موبایل و یا دوربین عکاسی خود را به یکی از سه روش شماره ی واتساپ 09034475869، بارگذاری عکس در صفحات مجازی خود با هشتگ #مسابقهرواقحسینی و تگ کردن آدرس اینستاگرام فرهنگسرا farhangsara-kar @ و ارسال عکس به نشانیRevaghehoseini@gmail.com به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

حشمتی همچنین گفت: شرکت کنندگان درمسابقه تا 6 شهریورماه فرصت دارند عکس های خود را (در صورت تمایل به همراه شرحی کوتاه (حداکثر40 کلمه) درباره محل و موقعیت عکس ، داستان عکس یا برداشت و حس صاحب عکس از آن صحنه را) برای دبیرخانه ارسال نمایند.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: آثار منتخب در شبکه اجتماعی اینستاگرام farhangsara_kar@ و در قالب نمایشگاه عکاسی در یکی از گالری های منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نمایش درخواهد آمد و به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

حشمتی همچنین در مورد شرایط شرکت در مسابقه گفت: هر عکاس می‌تواند حداکثر با 2 فریم به صورت تک عکس در این مسابقه شرکت کند. آثار ارسالی باید رنگی و حجم فایل ارسالی بایستی حداکثر 7 مگا بایت با پسوند JPG و با مود RGB باشد. ویرایش عکس‌ها در حد اصلاح رنگ و نور مجاز است. استفاده از اطلاعات و آثار رسیده براي چاپ در كتاب و ساير اقلام انتشاراتي و برگزاري نمايشگاه با ذكر نام صاحب اثر براي برگزاركننده مجاز است، ارسال عکس توسط اشخاص به منزله قبول مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می‌شود. در غیر این صورت اثر مورد نظر در هر مرحله از مسابقه حذف و جوایز آن پس گرفته خواهد شد همچنین تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی‌نشده به عهده دبیرخانه مسابقه مستقر در فرهنگسرای کار و تعاون می باشد. هرعکاس مشخصات و شماره تماس خود را همراه با عکس‌های مسابقه به دبیرخانه ارسال نماید.

لازم به ذکر است: این مسابقه به همت فرهنگسرای کار و تعاون و با مشارکت معاونت اموراجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 9برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب - تقاطع خیابان هاشمی- فرهنگسرای کارو تعاون مراجعه و یا با شماره تماس دبیرخانه مسابقه 66029060تماس بگیرند.
کد خبر: 98730
Share/Save/Bookmark