نامه فسخ قرارداد عمارت مسعودیه و کاروانسرای وکیل ابلاغ شد
خبر فوری و اختصاصی هنرنیوز؛
نامه فسخ قرارداد عمارت مسعودیه و کاروانسرای وکیل ابلاغ شد
نامه فسخ قرارداد عمارت مسعودیه به تاریخ ۱۵ اردیبهشت و نامه فسخ قرارداد کاروانسرای وکیل به تاریخ ۱۸ اردیبهشت به شرکت عظام ابلاغ شد.
 
تاريخ : شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۹
به گزارش هنرنیوز؛ طبق اسنادی که به دست پایگاه خبری هنرنیوز رسیده است در متن نامه ابلاغ تحویل عمارت مسعودیه به صندوق احیا که به تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۵ بوده، آمده است:






مدیر عامل محترم شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی عظام
با سلام و احترام؛
نظر به عدم اقدام موثر آن شرکت در اجرای قرارداد شماره۸۵/۹/۸۹۴ مورخ ۱۵/۸/۸۹ فی مابین از جمله عدم جمع‌آوری تجهیزات و منصوبات بهره‌برداری‌های غیر مجاز؛ عدم ارائه طرح‌های مرمت- احیا و بهره برداری با رویکرد اقامتی- پذیرایی در سطح کمپینسکی، واگذاری موضوع قرارداد به غیر بدون کسب اجازه ‌ی قبلی صندوق، بهره برداری خارج از شرایط کاربری بنا، عدم انجام مرمت استحکام بخشی و مقاوم سازی، تعلیق و توقف عملیات مرمتی بیش از ۵ سال که بنا را در وضعیت اسف‌باری قرار داده است؛ با توجه به عدم انطباق فعالیت‌های آن شرکت با تکالیف مندرج در قرارداد و تعدی ، تخطی و تخلف از مفاد قرارداد به استناد ماده‌ی ۱۳ قرارداد، مراتب فسخ رسماً حضورتان اعلام می‌گردد.
ضروری است پس از ابلاغ این نامه، نسبت به تحویل عمارت مسعودیه اقدام نمایید. در غیر این صورت تبصره‌ی ذیل بند ۱۳ ماده ۴ قرارداد عمل خواهد شد.

همچنین در نامه فسخ قرارداد کاروانسرای وکیل به تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۹۵ آمده است:





مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی عظام
با سلام و احترام؛
با عنایت به عدم اقدام آن شرکت در اجرای قرارداد فی مابین به شماره ۸۴/۹/ ۸۹۴ مورخ ۱۵/ ۸/ ۸۹ در خصوص مرمت کاروانسرای وکیل کرمان، عدم ارائه طرح‌های مرمت- احیا و بهره‌برداری با رویکرد اقامتی- پذیرایی در سطح کمپینسکی، عدم انجام مرمت استحکام بخشی و مقاوم سازی، تعلیق و توقف عملیات مرمتی بیش از ۵ سال که بنا را در وضعیت اسفباری قرار داده است؛ با توجه به تخلف از مفاد قرارداد به استناد ماده ۱۳ فسخ قطعی، طی این مکاتبه حضورتان اعلام می‌گردد.

ضروری است در اسرع وقت نسبت به تحویل کاروانسرای وکیل کرمان به استناد بند ۱۳ ماده ۴ قرارداد و تبصره ذیل آن اقدام لازم را به عمل آورید.

به گزارش هنرنیوز؛ پیش از این نیز در تاریخ فروردین ۹۴ یک بار نامه فسخ قرارداد کاروانسرای وکیل به عظام ابلاغ شده بود و مشخص نیست چرا بار دیگر صندوق احیا این نامه را در اردیبهشت امسال ابلاغ کرده است؟!


اسناد در هنرنیوز موجود است
کد خبر: 91340
Share/Save/Bookmark