طباطبایی نژاد: 70 سینما در 30 استان فیلم های جشنواره را نمایش می دهند
طباطبایی نژاد: 70 سینما در 30 استان فیلم های جشنواره را نمایش می دهند
دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: امسال تلاش کرده ایم که فیلم های جشنواره را در 70 سینما در 30 استان و 5 منطقه آزاد به نمایش درآوریم.
 
تاريخ : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۸
به گزارش هنرنیوز ، دومین نشست خبری مجازی دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد آغاز شد.

«مسعود نجفی» در ابتدای نشست اعلام کرد که این سالن قرار است میزبان نشست‌های خبری فیلم‌های جشنواره امسال با حضور حداقلی اهالی رسانه باشد و این سالن با چیدمانی مخصوص این کار طراحی شده است.

«سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد» در ابتدای این نشست با سلام به مخاطبان جشنواره، فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که ایام پیش‌رو که با جشنواره فیلم فجر آغاز می‌شود، مقبول و مطلوب اهالی سینما باشد.

او در ادامه به طراحی اولیه جشنواره سی و نهم اشاره کرد و گفت خوشبختانه با حرکت کاهشی ابتلا به کرونا در کشور، به گزینه نمایش مردمی جشنواره رسیدیم و جشنواره در 70 سالن سینمای تهران و شهرستان‌ها برای مردم اکران خواهد شد ضمن آن که امسال همه علاقه‌مندان به سینما در تمام استان‌ها می‌توانند همه آثار جشنواره را ببینند و در آرای مردمی شرکت کنند. ما همه تلاش را به خرج دادیم که جشنواره‌ای ایمن و با نشاط را پیش رو داشته باشیم.

به گزارش فارس ، در بخش پرسش و پاسخ رسانه‌ها، دبیر جشنواره درباره راه یابی تعداد پایین آثار به جشنواره و دو روز نمایش تکراری گفت: از ابتدا گفته شده بود که فیلم‌ها برای سیمرغ داوری می‌شوند و نه نمایش. طبق زمان‌بندی جشنواره را قرار شد در هشت روز برگزار کنیم و روز بیستم و بیست‌ویکم را به نمایش نامزدهای بهترین فیلم اول و بهترین فیلم جشنواره اختصاص دهیم. تعداد آثار به گونه‌ای نبود که هر ده روز برنامه پر شود.
کد خبر: 98362
Share/Save/Bookmark