مدیریت برج آزادی را به شهرداری تهران بدهند
رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران:
مدیریت برج آزادی را به شهرداری تهران بدهند
رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران سال‌های سال از برج آزادی حمایت کرده اما بحث مشکلات برج آزادی با مدیریت قابل حل است و اگر مسوولان این برج نمی‌توانند آن را اداره کنند آن را به شهرداری بدهند چرا که باید در قبال اقدامات‌شان پاسخگو باشند.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳
به گزارش هنرنیوز؛ حکیمی پور صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود همچنین با بیان اینکه فرمانداری تنها به تبصره‌هایی از بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران اعتراض داشته است، گفت: فرمانداری به همه بودجه اعتراض نکرده است.

اسماعیل دوستی، عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران نیز در تذکری از طولانی شدن روند بررسی اعتراضات در شورای حل اختلاف گلایه کرد.

وی با بیان این که مصوبه لایحه بودجه سال جاری شهرداری تهران از سوی فرمانداری مورد اعتراض قرار گرفته، گفت: بررسی این اعتراض به شورای حل اختلاف ارسال شده است.

وی با بیان اینکه بررسی این اعتراض در شورای حل اختلاف حدود دو ماه طول می‌کشد، گفت: تا شورای حل اختلاف این موضوع را بررسی کند دو ماه زمان می‌برد و در این مدت شهرداری بدون بودجه نمی‌تواند فعالیت کند.

دوستی افزود: پیشنهاد می‌شود شهرداری یک دوازدهم یا دو دوازدهم برای بررسی به شورای شهر بیاورد.

همچنین الهه راستگو، معاون نظارت شورای شهر نیز در تذکری گفت: شهرداری تهران باید برای ایجاد بوستان‌های خاص ویژه معلولان و نابینایان اقدام کند هر چند که بارها به معلولان و نابینایان قول‌هایی در این زمینه داده است.
کد خبر: 90694
Share/Save/Bookmark